eTrend má nový web o reštauráciách. So zoznamom tých najlepších

Ekonomický server eTrend.sk rastie do segmentu lifestylu. Web patriaci k týždenníku Trend spustil novú webovú službu TREND Reštaurácie, na internet v nej prináša printového sprievodcu po najlepších reštauráciách TREND Top v reštauráciách, ako aj samostatné pravidelné spravodajstvo o gastrobiznise.

Nová služba je dostupná od tohto týždňa. Zameraním nie je pre eTrend úplnou novinkou, server už v minulosti publikoval na webe recenzie reštaurácií, ktoré každý týždeň vychádzajú v printovom týždenníku TREND. Nový web znamená oproti doterajšiemu stavu výraznú nadstavbu. Gastronomický obsah prvý raz dostal vlastnú doménu a je ho viac. Novinkou je on-line magazín zo segmentu horeca, ktorý tvorí podstatnú súčasť nového webu.

eTrend má nový web o reštauráciách. So zoznamom tých najlepších

Zdroj: eTrend.sk

Lákadlom je navyše fakt, že na webe sa prvýkrát po desiatich rokoch objavil rebríček najlepších slovenských reštaurácií TREND Top, ktorý doteraz vychádzal iba knižne. Po novom ho eTrend prináša vo forme samostatnej on-line sekcie aj v podobe katalógu reštaurácií. V ňom je možné filtrovať reštaurácie podľa rôznych kritérií, ktoré kritici TREND-u hodnotia - kvality kuchyne, servisu, prostredia a pomeru kvality a ceny.

K finálnej podobe zatiaľ však TREND Reštauráciám ešte pár týždňov chýba. Trend Holding sa rozhodol službu zverejniť v beta verzii ešte s nekompletnou funkcionalitou. V katalógu reštaurácií napríklad zatiaľ chýba vyhľadávanie. Na ňom sa podľa vedúceho on-line projektov TREND-u Radoslava Augustína začne pracovať v najbližších dňoch. “V druhej fáze, na ktorej začneme robiť o týždeň. Rozhodli sme sa ísť von s beta verziou a funkcionalitu už dorábať v dialógu s používateľmi. Model spúšťania robustnej aplikácie naraz sa nám neosvedčil,” vysvetlil.

Ciele, ktoré by mala nová stránka eTrendu pomôcť naplniť po stránke návštevnosti, TREND Holding nekonkretizuje. Dôležitý podľa Augustína bude najmä všeobecný cieľ, aby sa podarilo rozšíriť počet reálnych používateľov a pageviews ekonomického servera. To by sa podľa neho mohlo podariť. “Keďže záber presahuje ekonomicko-spoločenské zameranie webov, myslíme, že je to reálna ambícia,” uviedol.

Okrem TREND Reštaurácií má eTrend aj ďalšiu internetovú aktivitu s podobným zameraním - magazín TREND Víno. Jeho ďalší osud závisí od toho, či sa podarí nájsť nového spolupracovníka, ktorý ho bude obsahovo napĺňať.

eTrend.sk nie je jediný subjekt na slovenskom internete, ktorý sa snaží nalákať používateľov na gastro témy. Popri armáde tradičných serverov zameraných na obsah jedálnych lístkov a denných menu, ako sú napríklad Obedovať.sk alebo Reštaurácie.sme.sk, sa v posledných mesiacoch objavuje aj snaha prinášať informácie pre gurmánov. Na jar s takýmto smerovaním prišiel aj spravodajský server Webnoviny.sk tlačovej agentúry SITA, ktorý si zriadil videoseriál a sekciu Culinarium. Viac informácií o Culinariu.

Poznámka: Mediálne.sk je súčasťou skupiny portálov eTREND.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť TREND Holding.