Spoločnosť Etarget, domáci líder v pay-per-click inzercii, končí s predajom in-textovej reklamy. Reklamný formát, ktorý zobrazuje inzertné odkazy priamo v texte v podobe slov prelinkovaných na webstránku inzerenta, predával Etarget na českých portáloch spoločností Atlas a Computer Press, v budúcnosti ho však prenechá českej spoločnosti Internet BillBoard. Obe firmy o tom informovali minulý týždeň na stretnutí s novinármi a prostredníctvom tlačovej správy.
Etarget argumentuje, že sa chce zamerať výhradne na svoju tradičnú oblasť - kontextové odkazy s platbou za kliknutie. Naproti tomu Internet BillBoard plánuje in-textové služby modifikovať: "V priebehu mája uvedieme in-textovú reklamu zobrazujúcu video, grafiku, logá aj text a umožníme platby nielen za kliknutie ale aj za zobrazenie," uviedol generálny riaditeľ Internet Billboardu Karel Pavlíček.
Etarget predáva pay-per-click reklamu na siedmich európskych trhoch, okrem Slovenska pôsobí ešte v Česku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Srbsku a Chorvátsku. Do slovenskej spoločnosti koncom minulého roka vstúpil maďarský strategický investor Central European Media Publishing.