Aktualizácia:
"Už nemá zmysel robiť komunitné weby tak ako v polovici obdobia Web 2.0," hovorí o zmenách na titulke Birdz.sk jeho zakladateľ Tomáš Abaffy. "Vtedy bolo zaujímavé, čo je nové. Dnes je noviniek príliš veľa na to, aby všetkých zaujímali," vysvetľuje s tým, že hlavná stránka v podobe, akú používatelia poznali dosiaľ, začína strácať zmysel.
Podľa neho je budúcnosť v personalizovanom obsahu. "Sme platforma pre virtuálny život mladého človeka, každý užívateľ vidí po prihlásení niečo iné." Túto ideu Birdz zavádza postupne. "Zatiaľ sme prihláseným prednostne začali zobrazovať content tvorený jeho obľúbenými užívateľmi." Neskôr sa podľa neho titulná stránka začne prisôsobovať veku, záľubám a prostrediu člena komunity. Cieľ je jasný, naznačuje Abaffy. "Zmeniť Birdz na miesto, kde mladý človek nájde to, čo v tom momente bude chcieť nájsť."
Mediálne.sk sa pýtalo tiež na význam registračného formulára, ktorý je na titulke po novom dominantný. Abaffy hovorí, že za tým hlboký zmysel vidieť netreba.
Zverejnené 10:40:
Perex opäť zmenil svoju komunitnú odbočku Birdz.sk. Titulná stránka webu sa zmenila koncom minulého týždňa. Poslednú zásadnú zmenu pritom komunite web nachystal len začiatkom jesene letných prázdnin.
Predovšetkým stredoškolácka komunita na titulke po novom dôrazne vyzýva na registráciu. Argumenty má jasné: je "super".
Podľa hesla "Tvoji kamaráti, tvoje pocity, tvoje problémy a tvoje výtvory" sa delí aj titulná stránka webu s prílevom asi 100 tisíc užívateľov mesačne. Zredukovali sa upútavky na rôzne funkcie a služby a tvoria ju teraz najmä výpisy blogpostov, diskusných fór, fotoalbumov a videí. Potlačený je publicistický "Časák" a "Music", jeho obsah zostal skrytý vo svojej sekcii.
Mediálne.sk zisťuje viac o zmenách na Birdz.sk.