Spustenie Eva.sk pod doménou Čas.sk prichádza krátko po tom, čo konkurenčná Spoločnosť 7 Plus uviedla samostatný web pre svoj ženský mesačník Emma.
Azet patriaci pod Ringier Axel Springer, ktorý zastrešuje všetky online aktivity, avizuje zámer, aby sa Eva.sk stala „topom“ v segmente lifestylových webov na Slovensku. Dizajn stránky je navrhnutý netradične – poskytuje široký priestor pre imidžovú reklamu.
O snahe dostať známe printové brandy do online prostredia hovoril vo vlaňajšom rozhovore pre Mediálne.sk aj šéf Azetu Milan Dubec. Vyzdvihol vtedy aj skutočnosť, že magazín Eva ako jeden z tradičných titulov Ringieru nemá vlastný web, čo sa aktuálne zmenilo.
Azet a Ringier aj dosiaľ produkovali na webe obsah pre ženské čitateľky, ktorý bol centralizovaný na webe Casprezeny.sk. Ten vydavateľstvo uviedlo vlani v novembri a nahradilo ním dovtedajší online brand Lesk.sk.
Casprezeny.sk, zahrnutý pod uzlom Azet.sk, zastrešoval dosiaľ aj obsah z printovej Evy, doména Eva.sk takisto pôvodne presmerúvala na spoločný web podobne ako napríklad Novycasprezeny.sk.
Casprezeny.sk aj naďalej obsahuje samostatné rubriky vybraných printových titulov, kde sa zobrazuje titulná strana aktuálneho čísla. Eva sa z tejto pozície presunula na samostatný web, zahrnutý zostal okrem Nového Času pre ženy aj magazín Nový Čas bývanie. Madam Eva sa už takisto viaže k webu Eva.sk.
Azet pri spustení nového webu avizuje marketingovú kampaň, ktorej tvárou je Dara Rolins. „Pre takúto silnú značku sme sa rozhodli pre rovnako silné meno pre kampaň, ktoré je symbolom štýlu a najnovších módnych trendov,“ uviedol marketingový riaditeľ Azet.sk Jindřich Staněk.
V predaji printových vydaní ženských mesačníkov Emma a Eva má za posledných 12 mesiacov navrch titul Spoločnosti 7 Plus, ktorého priemerný predaný náklad dosahuje 47 773 výtlačkov. Eva má od apríla 2013 priemerný predaj na úrovni 42 073 kusov.