Piano a New York Times zadarmo. Takmer
Piano na Slovensku spustilo zaujímavý projekt s prepravcom Regiojet. Cestujúci vlakovej spoločnosti môžu zamknutý obsah čítať zadarmo. Stačí sa pripojiť na wifi vo vlaku a vybrať si z ponuky článkov na pianomedia.sk. Akcia bude bežať do konca apríla. A pri zakúpení mesačného lístku majú zákazníci články pod Pianom na týždeň úplne zadarmo.
Na podobný krok sa odhodlali aj New York Times. V kaviarňach siete Starbucks si môžete takisto cez wifi prečítať obmedzený počet článkov denníka.
Zdroj: SITA / AP
Krásy Slovenska na Google StreetView
Google chce na Slovensku spopularizovať službu StreetView. Po minuloročnom uvedení služby do našich končín by rád nafotil aj krásy Slovenska. V spolupráci s SACR preto spustil projekt Google na slovenskú nôtu. Na stránke projektu môžu používatelia navrhnúť miesta, kam by mala foto-trojkolka zavítať. Prvé kolo hlasovania sa končí už 12. marca.
Slováci chcú videá. Aj platené
Dokazujú to informácie, ktoré zverejnilo Voyo.sk. Po spoplatnení služieb začiatkom minulého roka klesol počet používateľov na 2-tisíc, postupne ale začal naberať rastúci trend, a to najmä v závere roka.
Prvá pomoc cez web
Na Slovensku odštartoval zaujímavý projekt. Pomocou online kurzu vás naučí základy prvej pomoci. Po jeho dokončení sa môžete v školiacom stredisku nechať otestovať a získate právoplatný certifikát. A to lacnejšie, ako keby ste si celý kurz robili „offline“.
The Pirate Bay uteká zo Švédska
Obľúbená stránka sa musí presunúť pod ochranné krídla Nórskej a Španielskej pirátskej strany. Švédsku Pirátsku stranu, ktorá Pirate Bay dlhodobo kryla, chcela na súde napadnúť Rights Alliance, ktorá zas kryje vydavateľstvá.
www.stránka.hocičo
Už v polovici tohto roka začne ICANN (Internetové združenie pre prideľovanie mien a čísel) rozdeľovať koncovky webových adries v iných jazykoch, predovšetkým čínštine. Potom prídu na rad aj anglické názvy, o ktoré zatiaľ nikto neprejavil záujem.
Zľavové portály zakladajú asociáciu
Sedem slovenských zľavových portálov pracuje na vlastnej asociácii. Tá by mala pracovať najmä na skvalitnení trhu a zvýšení dôveryhodnosti u zákazníkov. Najväčší domáci hráči sa zatiaľ do iniciatívy nezapojili.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.
Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a eTREND.sk
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)