Viac čitateľov zo smarfónov ako z počítačov zaznamenal Denník N ešte uplynulú jar. Redakcia sa preto rozhodla na trend reagovať a zmenou dizajnu najmä zjednodušiť čítanie. Úprava sa týka desktopovej aj mobilnej verzie.
„Obrazovka smartfónu je úzka a vysoká, a tak aj naše články sú teraz jeden dlhý, úzky a vysoký stĺpec, bez rušivých postranných boxov a upútavok,“ uviedol v príspevku Radoslav Augustín, ktorý vo vydavateľstve vedie online projekty a projektovo zodpovedá za front-end webu, aplikácie či Minútu po minúte.
Na Denníku N sa zjednodušila titulná stránka. Jej obsah sa zredukoval na dve hlavné časti, a to na stĺpec s článkami a stĺpec s Minútou po minúte, ktorá prináša denné aktuality v chronologickom usporiadaní. Medzi oboma tabmi sa dá na mobile prepínať v spodnej časti obrazovky.
Takisto sa zmenilo aj písmo. Denník N si zvolil font Lumin, ktorý postupne vyladil a spravil z neho charakteristické písmo pre svoje médium.
V hornej časti hlavnej stránky chýba doterajší box s najčítanejšími článkami, presunul sa nižšie. Denník N vysvetľuje, že počet jeho používateľov klesol za tri roky o polovicu. Zoznam najčítanejších článkov za rôzne obdobia zobrazuje médium aj na novej podstránke s názvom Najnovšie a najčítanejšie.
Denník N po redizajne Zdroj: dennikn.sk
Denník N po redizajne Zdroj: dennikn.sk