Chystaný kanál pre mužov Dajto patriaci k televízii Markíza už má aj svoju internetovú prezentáciu.

Dizajn webu vychádza z rovnakého konceptu, aký používajú Markíza aj Doma.

Dajto je už na webe a má nový promospot



Stránke dominuje široký pás s odkazmi na pripravované filmy a seriály. Pod ním zatiaľ nie je, na rozdiel od sesterských staníc, rubrika Televízne zákulisie s bulvárom o reláciách, ale správy z portálu TVnoviny.sk, zväčša zo sekcie Pre mužov.

Dajto používa z TV Novín odkazy na vtipné videá, sporo odeté ženy či krátke články týkajúce sa koníčkov. 

Stanica na internete tiež odkazuje na program v deň štartu vysielania 20. augusta. Ako už informovalo Mediálne.sk, televízia sa divákom predstaví o 19:50 filmom z roku 1998 Godzilla.

Web má samostatnú doménu Dajto.sk, funguje však ako podstránka servera Markíza.sk. Stránka mužskej stanice sa už nachádza v audite návštevnosti AIMmonitor.

V stredu na ňu podľa odhadu zavítalo necelých 1 800 reálnych používateľov (RUest), celková denná návštevnosť Markíza.sk bola 65-tisíc RUest, na web Doma zavítalo podľa odhadu 17-tisíc používateľov.

Markíza v týchto dňoch nasadila do vysielania ďalší promospot pre Dajto, v ktorom láka na akčné filmy heslami „príjemní ľudia, priateľské gestá, umelecké zážitky a životné pravdy“.