Nintendo sa vzdalo
Legendárny japonský výrobca videohier posledné roky ťahá za ten najkratší kábel spomedzi konkurentov Sony – Microsoft. Je to škoda, lebo ich hry sú špičkové a hrateľnosťou niektoré aj dvadsať rokov staré tituly prekonávajú tie nové od konkurencie (BURN!). Nintendo sa dlho bránilo vstupu na mobilné platformy zo strachu, že zabije vlastné prenosné konzoly. Utorkové ohlásenie však potvrdzuje, že ustupuje a preto môžeme čakať Super Maria či Zeldu aj na iOS či Androide. Trochu smutný príbeh spracovaný ako skvelé čítanie na TREND.sk aj Wired.
Zdroj: flickr.com/Tom Newby
Reporty z koferencie Facebook F8
V uplynulom týždni prebiehala konferencia Facebook F8, určená marketérom a developerom z celého sveta – počet účastníkov prekročil 2500. Mediálne.sk malo zabezpečené exkluzívne spravodajstvo priamo z konferencie od stratégov TRIADu. Doplňte si informácie z podrobných reportov prvého (Messenger / Analytika pre aplikácie / Facebook & videá) a druhého (solárne drony / Oculus Rift) dňa!
Adam a Juraj na #F8 část 1.Úvodní keynote na #F8 byla nabušená novinkami. Co si pro nás dámy a pánové z Facebooku připravili?Realtime zpravodajství sledujte na Twitter profilech našich stratégů: @SpinAdam a @Juraj_Horny
Posted by Triad Advertising on Wednesday, March 25, 2015
Facebook F8 den druhý: K čemu je Facebooku Oculus Rift?Druhý deň FB F8 konferencie sa nesie v znamení inovácií a virtuálnej reality. Mark Zuckerberg už včera naznačil víziu sférických videí v newsfeede. Vďaka zariadeniu Oculus Rift to vôbec nemusí byť ďaleká budúcnosť. Koniec koncov, jeden kúsok máme aj v Triade;)
Posted by Triad Advertising on Thursday, March 26, 2015
Čo sa stalo s naším časom?
Kategória inteligentných nositeľných zariadení má nový prírastok – hodinky Olio. Po neuveiteľnom úspechu Pebble Time, ktorých kampaň na Kickstarteri vyzbierala 20 miliónov dolárov, sú tu tak ďalšie, ktoré by mali mať revolučne jednoduché ovládanie. Zámerom Olio je, aby sa ľudia opäť stali pánmi vlastného času a venovali sa len dôležitým veciam. Čo ma prekvapilo, je cena – najlacnejší oceľový model s koženým remienkom stojí 595 dolárov, čo je viac ako za porovnateľné Apple iWatch. Pozrite si viac na oficiálnej stránke OLIO, alebo na Mashable.
Urobili ste pre svoj web naozaj všetko?
Ak ste si prečítali sériu našich článkov o SEO a webdesigne tak určite áno. Posuňme sa ďalej a pretestujme naše úsilie! Na ADMA.sk hľadajte zhrnutie kvalitných začiatkov testovania a následne ešte pridáme plyn s pokročilejšími odporúčaniami.
Vo vyhliadke ďalšia konferencia - Marketing Live 2015, už 22. apríla v Bratislave. Inak ak by sa vám pozdával job v niektorej z členských agentúr ADMA, je ich dosť otvorených. Poďte do toho!
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)