Ovládanie dotykom bez dotyku
Google sa rád venuje projektom, pri ktorých sa komerčné použitie môže zdať veľmi vzdialené. Napríklad projekt Soli, senzor pre zaznamenávanie interakcie na základe radarových vĺn. Skúste si to predstaviť ako nástroj na ovládanie dotykových zariadení bez toho, aby ste sa ich museli vôbec dotknúť. Alebo si to nepredstavujte a pustite si video, tá technológia vyzerá naozaj veľmi pokrokovo. Uvidíme :)
Celebrita vám vykope odpoveď!
Odpovedať celebritu fanúšikom cez sociálne siete sme videli už milionkrát, však? Ale ani raz tak, ako to spravil Gillette spolu s argentínskym futbalistom Kenom Aguerom. Dobrý nápad, dobré spracovanie!
Jedna sekunda, ktorá spomalila internet.
Toto je správa z kategórie haluz programátorského sveta – vedeli ste, že v roku 2015 mal rok o sekundu viac ako býva zvykom? Konkrétne v noci 30. júna hodiny ukazovali 23:59:59 ako aj 23:59:60 predtým, ako čas preblikol na 1.júla. Dôvodom je to, že svetové atómové hodiny pridali jednu sekundu, aby sa zrovnali s astronomickým časom a otáčaním Zeme. V praxi to spôsobilo napríklad to, že sociálne siete ako LinkedIN, Foursquare či webstránky ako Reddit či StumbledUpon spadli. Viac o problémovej sekunde nájdete na The Verge
Twitter meno nedopustí :)
V uplynulom týždni Twitter dosť ožil srandovným vyvrcholením smutnej situácie – v Nemecku robot v montovacej linke VW zabil 21 ročného robotníka. Tá srandová časť je to, že tweet poslala do sveta Sarah Connor, teda menovkyňa hlavnej hrdinky z Terminátora. Podľa fanúšikov tak Skynet ožil a s takmer 13 tisíc retweetov s 8 tisíc favourite z toho spravili virálny hit týždňa.
A robot has killed a worker in a VW plant in Germany http://t.co/RRdCnNmbsj
— Sarah O'Connor (@sarahoconnor_) July 1, 2015
Kto to vlastne povedal, že v lete je uhorka?
Áno, je to oficiálne tak – ADMA sa rozrástla o tri nové členské agentúry. Sú nimi Elite Solutions, Pizza SEO a PS:Digital a aj touto cestou ešte raz gratulujeme, potľapkávame po ramene a uznanlivo kývame hlavou. Ich dojmológiu z prijatia sme spracovali aj v článku na našom webe. Po ukončení série o digitálnom tendrovaní tentokrát začíname novú sériu o sociálnych sieťach – viete, ktoré sú tie pravé pre vašu značku? A ak by vám bolo toho málo, určite ochutnajte report z #digitalnechutovky
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)