Káblový operátor UPC rebrandoval internetovú službu. Chello skončilo, nahradil ho Fiber Power.  Prvé produkty s novou značkou, vrátane zatiaľ najrýchlejšieho pripojenia s kapacitou 120 megabitov za sekundu, uviedla firma na trh dnes.

Dôvod, prečo UPC nabehlo na nový  online brand, je pragmatický. Ide o rozhodnutie materskej korporácie, zmena sa týka všetkých krajín skupiny, konštatuje hovorca slovenského UPC Jaroslav Kolár.

Otázka je, či rebranding nevynuluje efekty investícií do značky chello, pod ktorou UPC predávala internet od štartu služby v roku 2003. J. Kolár si to nemyslí:  „Fiber Power nadväzuje na silnú značku chello, ale zároveň  posúva reklamnú komunikáciu o UPC internete do vyššej úrovne.“

Nová značka má zdôrazňovať  optickú technológiu, ktorú UPC na poskytovanie internetu využíva (Fiber), a jej silné stránky, najmä prenosovú  rýchlosť (Power).

Firma uvádza, že v priemere až  95 percent prenosovej trasy z centra siete k používateľovi tvorí optické vlákno a že len päť percent je koaxiál. Vysoké rýchlosti pripojenia dosahuje UPC vďaka novonasadenej technológii EuroDocsis 3.0, ktorú firma pôvodne avizovala už vlani na jeseň.

„Chello ako značka síce končí, ale nadväzuje na ňu nová značka, akási verzia chello 2.0,“ uzatvára J. Kolár.