Aktualizácia: Druhým číslom pokračuje testovanie magazínu Feminity. Testovanie meria spokojnosť s obsahom zo strany čitateľov, tiež ich požiadavky na nové súčasti. Až na základe výsledkov bude jasné, či, v akej podobe a v akej periodicite bude špecifický hybrid časopisu a internetového magazínu pokračovať. FWD.sk to povedala PR manažérka Zoznamu.sk Katarína Pekaríková.
Pekaríková pre FWD povedala viac aj o zmysle špecifického formátu pre produktové portfólio: Zoznam chce okrem iného asociáciou s PDF-časopisom odlíšiť značku Feminity od ostatných, podobných titulov na internete. Formát má byť výhodou aj pre inzerentov Zoznamu: majú získať "netradičný priestor na prezentáciu štýlových a luxusných produktov".
Podľa AIM Monitoru malo mať prvé číslo "časopisu" Feminty, ktorý Zoznam preložil už aj do angličtiny, 60 tisíc reálnych užívateľov.
Zverejnené 30. októbra:
Zoznam.sk pokračuje v hre na vydavateľa lifestylových časopisov. Po augustovom čísle špeciálneho vydania magazínu Feminity.sk vo formáte PDF zverejnil Zoznam aj druhé, septembrové číslo.
Nové vydanie Feminity promuje Zoznam podobne ako to prvé na portálovej titulke v jednom z tradičných self-promo boxov. Používateľov chce nalákať na tému "Sex je najlepší lekár" a ďalšiu známu tvár na titulke magazínu. Po tom, čo sa v auguste ústrednou osobnosťou Feminity stala Miss Denisa Mendrejová, tento raz je to modelka Denisa Dvončová. Články sú opäť stavané tak, aby pripomínali printový lifestyle. Magazín obsahuje na 72 stranách prehľad na nákupy oblečenia, rozhovory alebo témy o cestovaní, jedle a dizajne.
Zdroj: Zoznam.sk
Zdroj: Zoznam.sk
V projkete Zoznam Feminity časopisu pokračuje napriek tomu, že pred mesiacom sa k nemu nechcel oficiálne podrobne vyjadrovať a s predpoveďami do budúcnosti sa zdráhal. PR manažérka portálu Katarína Pekaríková vtedy len uviedla, že nový projekt sa testuje. Feminity časopis sa mal začať komunikovať až po vyhodnotení pilotnej fázy v septembri. Posun v komunikácii Zoznamu na tému Feminity.sk zatiaľ nenastal. Viac informácií o časopise Feminity.
S projektom Feminity.sk je Zoznam na slovenskom internete exotom. Obdobný projekt postavený na flashovej čítačke a produkte napasovanom do "papierovej" formy okrem neho nikto iný neexperimentuje. PDF na prehliadanie dávajú k dispozícii maximálne spravodajské servery printových novín. V PDF čítačke napríklad Sme.sk zobrazuje, ako vyzerajú printové verzie jeho titulov.
Feminity.sk Zoznam spustil na jar ako svoj prvý titul zameraný na luxusný lifestyle. Návštevnosť mladého webu dosiahla v júni úroveň 120-tisíc reálnych užívateľov. Pozíciu feminity sa Zoznam snaží budovať výraznými promoaktivitami. Reklamnou agentúrou Istropolitana Ogilvy si napriklad nechal vyrobiť kampaň, ktorá pobeží do konca roka. Viac informácií o Feminity.sk.
Správu budeme aktualizovať. Fwd.sk zisťuje stanovisko Zoznamu.