Časopis Emma dostal vlastný web

Zdroj: emma.sk

Obsah pre ženské čitateľky dosial vydavateľstvo situovalo na web Glanc.sk, kde sa venuje módnym, lifestylovým aj vzťahovým témam.

Emma.sk sa chce podobne ako tlačený mesačník profilovať ako luxusnejšie čítanie, čomu zodpovedá aj grafika webu s elegantným písmom a vzdušnejším vzhľadom.

Okrem materiálov z časopisu avizuje vydavateľstvo na webe aj ďalšie články. Podľa charakteristiky vydavateľstva má byť nový webový magazín „komplexným sprievodcom životného štýlu sebavedomých a spokojných žien, ktoré vedia oceniť kvalitu“.

Web spustila Spoločnosť 7 Plus v rámci svojho portálu Pluska.sk. Ten evidoval v apríli tohto roka vyše 955-tisíc reálnych používateľov.

Delenie obsahu medzi viacero webov je opačný trend, akým sa vlani vybral konkurenčný Ringier Axel Springer. Ten zrušil svoj magazín Lesk, ktorý nahradil webom Časpreženy.sk spusteným pod doménou Azetu. V rámci neho združuje obsah pre ženské čitateľky, pričom zahŕňa printové brandy Nový Čas pre ženy, Nový Čas Bývanie, Eva a Madam Eva. Mesačník Eva je priamou konkurenciou Emmy, web Eva.sk presmerúva práve do príslušnej sekcie na stránke Časpreženy.sk.

Spoločnosť 7 Plus má v portfóliu okrem „svojich“ webov Glanc.sk a Emma.sk aj online magazíny Žena.atlas.sk a Wanda.sk, ktoré prevádzkuje Centrum Holdings. To sa po vlaňajšom odpredaji stalo súčasťou Spoločnosti 7 Plus.

Web Emma.sk označilo vydavateľstvo ako posledné koliesko do komplexného ženského portfólia.

Počet webov Plusky sa od vlaňajška zvýšil - pribudli magazíny ZázračnýSvet.sk, MollieTvorí.sk či iMamina.sk, ktorý nahradil zrušený časopis Mamina. Vydavateľstvo zároveň v posledných mesiacoch viacero svojich webov redizajnovalo - nový vzhľad dostali iZáhradkár.sk, iZdravie.sk a PeknéBývanie.sk.