Hitky.sk sa viažu na lifestylové magazíny Manmagazin.sk a Slovakwoman.sk. V Next Media Group ich zastrešuje konateľ a šéfredaktor Ondrej Adamec. Ten pôvodne prostredníctvom eseročky Shepard začal v roku 2014 vydávať printový magazín Slovak Man, ktorý napokon pokračoval v iba online verzii.
Po čase k nemu pribudol aj web zameraný na ženské čitateľky, ako aj stránka Slovenskemamicky.sk. Hitky.sk sú najnovším počinom vydavateľstva.
„Potrebovali sme vytvoriť ďalší projekt, kde by našli uplatnenie bulvárnejšie správy, ktoré na lifestylové magazíny Manmagazin.sk a Slovakwoman.sk nechceme publikovať,“ vysvetlil pre Mediálne.sk O. Adamec.
Kapacitne využíva vydavateľstvo existujúcich autorov, ale zapojilo aj niekoľko nových. Šéfredaktorkou Hitiek je Andrea Havranová.
Hitky prinášajú klasický bulvár zameraný na domáce aj zahraničné celebrity. Tematické kategórie sú široké – od šoubizu, kultúry cez šport až po krimi a politiku. Viacero správ je však preberaných z cudzích zdrojov, ktoré redakcia uvádza pod jednotlivými textami – ide aj o Topky.sk, Čas.sk, v jednom texte si zas autor požičal video Sme z Facebooku. Ďalšími zdrojmi sú britský Daily Mail, portál Hollywoodlife.com a ďalšie zahraničné weby. Nízkokladovosť projektu rámcujú aj použité fotografie - spravidla pochádzajúce z Instagramu.
„Hitky.sk sú veľmi čerstvý projekt, od prvej chvíle sa však ukazuje, že táto cesta nášho vydavateľstva je správna a máme od tohto projektu veľmi vysoké očakávania - časom by sa mal stať našou vlajkovou loďou. Cieľová skupina sú konzumenti bulvárnejších správ so štipkou základných politických informácií, ktorým sa na lifestylových magazínoch vyhýbame,“ pokračoval O. Adamec.
Obsah na Hitkách nie je dostupný úplne voľne. Platiť zaň sa však nedá peniazmi, funguje tu facebookový „paywall“. Ak chce používateľ pri viacerých článkov dočítať celý text, musí dať „lajk“, a to priamo v zobrazenom tele textu, čím odomkne ďalšiu pasáž.
„Lajkovací zamykač testujeme, predstavuje pre nový projekt prakticky jedinú možnú formu zamykania obsahu. Uvidíme, ako sa veci vyvinú, je pred nami ešte dlhá cesta, ale máme veľké odhodlanie a chuť sa neustále zlepšovať,“ načrtol O. Adamec.
Podľa vyjadrenia vydavateľa sa chcú s Hitkami presadiť aj v súčasnej konkurencii, ktorá zahŕňa množstvo rovnako zameraných webov vrátane portálov denníkov Nový Čas či Plus Jeden Deň s vyše miliónovou návštevnosťou mesačne. Návštevnosť webov Next Media Group nie je merané v AIMmonitore.
„To, že je viacero ‚konkurenčných‘ projektov na trhu, nám neprekáža, a vidíme v projekte veľmi silný potenciál, nakoľko aj Manmagazin.sk a predtým pri tlačenom časopise Slovak Man nám nikto nedával šance a vidíte - dnes nemá nikto v tomto segmente ani polovičnú návštevnosť a to stoja proti nám veľké mediálne domy,“ uviedol O. Adamec. „Projektom Hitky.sk však naša mediálna chuť vytvárať nové projekty nekončí a naše ambície sú oveľa vyššie,“ dodal.