Bazar.sk v kampani vsadil na kreatívny koncept z predošlých kampaní, v ktorom boli hlavnými postavami deti recitujúce rôzne básničky.
Cieľom komunikácie je snaha zdôrazniť jednoduché používateľské rozhranie v spojení so svojim pozicioningom, vďaka detskej jednoduchosti. Viac informácií.
Tvárou televízneho spotu je dievčatko, z ktorého inzertný portál urobil vianočný darček. Na hlave má červenú čiapku s brmbolcom a okolo tela obrovský balík.
„Pod stromčekom chutné ležká, nový darček z Bazar.sk,“ recituje hlavná hrdinka. „Na Bazar.sk vás čaká aj množstvo úplne nových vecí. Vyberte si vianočný darček u nás za výhodnejšie ceny,“ vysvetľuje voice-over. Spot ukončí dievčatko, ktoré hovorí, že na Bazar.sk je všetko detsky jednoduché.
Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Creative Department, ktorá sa o komunikáciu Bazar.sk stará dlhodobo.
Podľa októbrových výsledkov AIM monitora je návštevnosť portálu Bazar.sk 751 426 reálnych používateľov.
Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o kampani.