Bauer Media sa týmto obchodom stala stopercentným vlastníkom holdingu. Od konca roku 2016 nemeckej mediálnej skupine patrilo v spoločnosti 50,01 percenta akcií.
Táto investícia dopĺňa transakcie Bauer Medie v Poľsku, Fínsku, Nórsku a Švédsku, ktorými rozširuje svoje portfólio digitálnych spotrebiteľských služieb.
Skupina NetBrokers sa venuje online porovnávaniu a predaju poistenia viacerých poisťovní, mobilnému marketigu či zľavovým portálom. Patria jej weby ako Superpoistenie.sk, Rychlepoistenie.sk, ePojisteni.cz, Tarifomat.cz alebo SlevyDnes.cz. Tieto stránky majú mesačne spolu vyše štyri milióny návštevníkov zo Slovenka a Česka.
Cez spomínané weby bolo uzavretých vyše milión poistiek a servisných zmlúv, vďaka čomu sa radí medzi popredných hráčov v on-line obchodovaní.
„NetBrokers Holding je dobre riadená spoločnosť so silnou pozíciou na trhu vďaka tímu 400 zanietených kolegov. Budovanie spoločnosti bolo pre nás zakladateľov skúsenosťou, ktorá príde raz za život. S veľkými plánmi spoločnosti Bauer Media Group sa NetBrokers opäť posunie na novú úroveň,“ uviedol Dušan Šenkypl, zakladateľ a výkonný riaditeľ NetBrokers.
Práve od Čecha D. Šenkypla získala Bauer Media najviac zo zvyšného podielu, a to 32,8 percenta. Ďalší podiel patril spoluzakladateľovi Janovi Bartovi.
V súvislosti s nákupom oznámila Bauer Media aj nástup Poľky Agnieszky Anielskej na post viceprezidentky pre stratégie a rast segmentu online porovnávaních platforiem.
„Tým, že sme získali zvyšné akcie spoločnosti NetBrokers Holding, zastávame vedúcu pozíciu na trhu v Česku a na Slovensku. Máme tiež možnosť urýchliť a zefektívniť vývoj firmy,“ uviedol Björn Lander, ktorý je v Bauer Medii zodpovedný za riadenie spomínaných paltforiem.
Pre Bauer Mediu ide o ďalší obchod na slovenskom trhu v krátkom čase. Jej vydavateľské aktivity na Slovensku a v Česku prevzala prednedávnom skupina Mafra, ktorá patrí do koncernu Agrofert. Vydavateľa tak zmenili časopisy ako Eurotelevízia, Rytmus života či Chvíľka pre teba.
Nemecký mediálny dom svoju pozíciu na Slovensku posilnil v roku 2013, keď uzavrel kúpu najpočúvanejšieho Rádia Expres. Predaj printov sa ho nijako nedotkol, naďalej ho ovláda Bauer Media.