Sme najpopulárnejší už aj cez mobil - tak trhový líder Azet.sk opäť zdôrazňuje svoje prednosti. Najnovšie vysvetľuje, že je atraktívnou on-line destináciou nielen pre surferov pripájajúcich sa na internet z počítačov, ale aj pre ich mobilných kolegov. Azet.sk o tom informoval v tlačovej správe.
Svoj úspech ilustruje najnavštevovanejší slovenský portál na dátach návštevnosti od spoločností Mediaresearch a Gemius. Podľa nich navštívilo Azet.sk v priebehu januára tohto roka cez mobil necelých 70-tisíc reálnych užívateľov (RU). Násobne menej než z počítačov alebo laptopov, cez mobil však viac, než ktorúkoľvek inú auditovanú doménu.
"Hlavným faktorom úspechu je úprava a prispôsobenie webstránok pre displej mobilného telefónu," tvrdí Azet o svojom úspechu. V mobiloch sa mu podarilo poraziť zvyšok tradičnej portálovej top 5. O jednotky tisíc RU predbehol trhovú dvojku Zoznam.sk, tretí Atlas.sk aj štvrté a piate Sme.sk a Topky.sk. K dobru si pripisuje príťažlivosť pre 70% celkovej mobilnej internetovej populácie. Tá sa podľa meraní Mediaresearchu v januári 2009 zahŕňala okolo 100-tisíc RU.
Do porovnávania návštevnosti cez mobily sa Azet púšťa v čase, kedy sa stáva z mobilného internetu v domácej on-line brandži čoraz vyhľadávanejšia téma. S novinkami na mobilnom webe prišli v posledných týždňoch Sme.sk, Webnoviny.sk ale aj samotní Mediaresearch a Gemius. Tí tvrdia, že oficiálne počítať návštevnosť cez mobily sú pripravení. Počkať vraj treba už len na to, kým na mobilný audit dozreje brandža. Viac informácií o mobilnom internete na Slovensku.
Mobilné úspechy nie sú prvé, ktorými sa Azet chváli v posledných týždňoch. Nedávno vo forme tlačovej správy prízvukoval aj to, že sa mu darí v segmente freemailov. Viac informácií o úspechoch Azet.sk.
Talent do tímu?
Zaujala ťa táto správa? Ak ťa baví písať, chcel by si sa venovať internetu a technológiám a máš čas, ozvi
sa na [email protected].
Ponúkame autorskú spoluprácu, najlepšie popri štúdiu.