Azet po roku opäť redizajnoval Autobazár

Prehľadnejšia štruktúra, ľahšie zadávanie inzerátov, jednoduchšie vyhľadanie relevantných ponúk. Trhový líder Azet.sh chce motoristom uľahčiť používanie svojho inzertného servera Autobazar.sk. Rovnako ako minulú jar, aj tento rok spravil úpravy v jeho dizajne. Azet o nich informoval tlačovou správou.

Aktuálne zmeny by mali pomôcť najmä k prehľadnejšiemu ovládaniu on-line autobazáru. Nejde o radikálne zásahy do fungovania stránky ani o pridávanie dosiaľ chýbajúcej funkcionality. Azet sa však snaží zjednodušiť postup používateľov naprieč inzertným webom.

Hneď na titulke by malo surferom hľadanie vhodnej ponuky uľahčiť nové rozdelenie inzerátov na základné oblasti. Zmeny sa dotkli aj vyhľadávania, ktoré by po novom malo byť rýchlejšie. V pláne sú ďalšie jeho vylepšenia - predovšetkým doplnenie rozšíreného vyhľadávania podľa všetkých parametrov. Inovovaný je aj spôsob zadávania inzerátov, ktoré by teraz tiež malo trvať kratšie ako v minulosti.

Azet po roku opäť redizajnoval Autobazár

Zdroj: Autobazar.sk

Výraznejšie promo než v minulosti získal na inzertnom webe súvisiaci produkt Azetu - motoristický magazín Automoto.sk. Ten je súčasťou hlavného menu portálu.

Graficky Autobazar ostal do veľkej miere verný svojej pôvodnej podobe. Zmenami sa nepriklonil k súčasnej podobe Azet.sk alebo Pokecu. Riešený je skôr v línii magazínových webov Azetu, ako napríklad Badman.sk, s výrazným menu a wallpaperom.

Zmeny na Autobazar.sk robil Azet už vlani. V priemere upravuje vzhľad a fungovanie stránky raz do roka. Službu spustil najnavštevovanejší portál na Vianoce 2008, na jar 2010 ju prerobil prvý raz, teraz druhýkrát. Ani v minulosti však nešlo o revolučné inovácie. Viac informácií o predchádzajúcich zmenách na Autobazar.sk.