Na novom webe používateľa víta grafika s headlinom „Spojili sme sa“. Auto Bild na webe pohltil portál Automoto.sk, ktorý patril k najnavštevovanejším webom v segmente. K spusteniu novinky má vydavateľstvo online marketingovú kampaň.

„Spájame dve silné značky, ktoré prinesú najlepší automobilový obsah pre svojich online čitateľov a motoristických nadšencov,“ uviedol šéf Azetu Milan Dubec.

AutoBild.sk nadviaže na obsah Automoto.sk, je jeho priamym nástupcom so všetkými členmi redakcie, ktorí sa podieľali na tvorbe predchádzajúceho webu.

Azet čitateľom avizuje servisné témy, testy s videami, premiéry, témy z histórie automobilizmu, tipy pre začínajúcich vodičov, reportáže, pozvánky na moto-podujatia a novinky z motoristického sveta v predstihu. „Naším cieľom je vybudovať najsilnejší web v danom segmente,“ doplnil M. Dubec.

Výkonným šéfredaktorom Automoto.sk bol Ján Trangel, ktorý zostáva vo funkcii. Web okrem neho tvoria ďalší štyria redaktori. Nový web bude spadať pod šéfredaktora tlačeného Auto Bildu Ľuboša Kamenistého. Printový titul podľa posledných údajov z auditu ABC SR predával v máji tohto roka 9 178 výtlačkov. 

„Jedným z nových, už avizovaných magazínových newsroomov, ktoré spúšťame, je motoristický newsroom Auto Bild, do ktorého sa začlení aj redakcia AutoMoto.sk. Produktovo bude newsroom pod šéfredaktorom Ľubošom Kamenistým zastrešovať online aj print verziu titulu Auto Bild,“ vysvetlil Peter Mertus, predseda predstavenstva v Ringier Axel Springer Slovakia.

Magazínové newsroomy avizoval Ringier koncom júna, celkovo majú byť do konca roka štyri: okrem Auto Billdu aj sekcia pre Nový Čas pre ženy, Nový Čas Bývanie a Časpreženy.sk, ďalší spája magazíny Eva, Madam Eva a Eva.sk a štvrtý týždenník Život a web Život.sk.

Samotné AutoMoto.sk vzniklo v marci 2011, išlo o tematický magazín, ktorý ideovo zastrešovala redakcia Živé.sk a Mobilmánia.sk. Oba portály, ktorých vydavateľom bola CPress Media, odkúpil ešte predtým v októbri 2010 Azet.

AutoMoto.sk sa dokázal počas fungovania viackrát dostať na čelo návštevnosti slovenkých auto-moto webov. V júni evidoval web návštevnosť 331 604 reálnych používateľov. Trhovou jednotkou je Auto.sme.sk, ktoré malo v rovnakom období 357 409 RU. Web Zoznamu PodKapotou.sk. navštívilo v júni 299 575 RU, Automix.sk (portál Atlas) 163 319 RU a Auto.pravda.sk 129 993 RU. Autoviny vydavateľstva Motor-Presse Slovakia nie sú súčasťou merania AIM monitoru.

Azet obetoval značku trhovej dvojky. Z AutoMoto.sk je AutoBild.sk