Azet má nový mužský magazín (aktualizácia)

Aktualizácia: Badman.sk síce už funguje, no jeho prevádzkovateľ Azet.sk s ním ešte nie je hotový. Nový server pre mužov sa bude ďalej rozširovať. Azet hovorí o ďalších plánoch s novým obsahovým titulom.

Mužský web je oficiálne spustený od novembra, no najnavštevovanejší portál ho doteraz aktívnejšie nekomunikoval. Nie je s ním totiž ešte hotový. Hoci súčasná verzia už pôsobí kompletne, ďalší obsah by mal podľa tlačovej správy z minulého týždňa pribudnúť “už čoskoro”.

Nový obsah nebude produkovať redakcia, Badman chce prilákať user-generated content. Plánovanou novinkou by podľa šéfredaktora Badmana a spravodajského serveru Aktuality.sk Petra Bárdyho mala byť sekcia “Ja som Badman”. “Návštevníci budú mať možnosť zasielať svoje fotky, videá a články. Čitatelia si tak budú môcť sami robiť obsah: fotky z akcií, futbalových turnajov, osláv, silvestrovské zábery z párty a ďalšie veselé fotky a videá,” povedal Bárdy.

K vyhliadke návštevnosti sa Azet zatiaľ podľa svojej PR manažérky Márie Cacákovej vyjadrovať nechce. Aby sa stal jednotkou v segmente, musel by prekonať hranicu približne 240-tisíc reálnych užívateľov mesačne.


Zverejnené 1. decembra:

Najnovší prírastok Azetu bude určený pre mužov. Najnavštevovanejší slovenský portál rozširuje spektrum svojich obsahových titulov. Nový obsah chce prinášať na doméne Badman.sk. Doména je podľa SK-Nic spolu s ďalšími podobne znejúcimi adresami registrovaná práve na Azet.

Nový web s podtitulom “Zlý muž slovenského internetu” má tematické zameranie nastavené podobne ako iné slovenské a zahraničné weby pre mužov. V menu mu nechýbajú sekcie o sexe, technológiách, lifestyle ani o bulvárnych témach. Špecialitou oproti iným mužským webom je komiks, ktorého hlavný hrdina sa volá rovnako ako lifestylový server - Hugo Badman.

Azet zatiaľ existenciu nového webu nekomunikoval, no pracuje už na jeho prepájaní na ďalšie obsahové tituly zo svojho portfólia. Výrazným prvkom na titulke je banner propagujúci spravodajský portál Aktuality.sk. V spodnej časti webu sú umiestnené promoboxy určené na crosspromo produktov Azetu - z nich Badman odkazuje tiež na Aktuality a na magazíny Cestovanie.sk a Sport.sk.

Mužský magazín je časť skladačky, ktorá doteraz Azetu ku kompletnému pokrytiu cieľových skupín na internete chýbala. Portálový líder už prevádzkuje viacero iných špecializovaných magazínov, medzi nimi dva zmerané na ženy: Diva.sk a Najmama.sk.

Konkurenčné portály sú na druhej strane na mužské publikum pripravené lepšie. Už niekoľko rokov prevádzkuje web pre pánov štvrtý najnavštevovanejší Atlas.sk pod značkou Magazin.sk, ten nedávno prešiel redizajnom. Obdobný titul má aj vydavateľstvo Ringier Axel Springer. To od roku 2007 prevádzkuje Adam.sk. Oba portály majú mesačnú návštevnosti na úrovni 220- až 230-tisíc reálnych užívateľov.

Badman.sk je iba jedným z prírastkov Azetu za posledné mesiace. Od konca leta trhový líder oznámil akvizíciu technologického serveru Živé.sk aj servera s riadkovou inzerciou Hyperinzercia.sk. Viac infrmácií o nákupoch Azetu.

Mediálne.sk zisťuje podrobnosti o novom mužskom magazíne Azetu.

Azet má nový mužský magazín (aktualizácia)

Zdroj: Azet.sk