Aktualizácia: Mať aj druhý portál pre ženy nemusí byť nutne duplicita. Mamičky potrebujú špecifické čítanie, na slovenskom internete sa im ho nedostáva, myslí si šéf najnavštevovanejšieho portálu Azet.sk Milan Dubec. "S novým magazínom pre budúce a súčasné matky je dobrá šanca na úspech."



Hoci podobný magazín orientovaný na ženy Azet už má, cesta jeho obsahového nafukovania by v tomto prípade podľa jeho šéfa nebola najsprávnejšia. Čitateľkám s deťmi treba podľa Azetu vyčleniť samostatný priestor mimo Diva.sk. "Tieto čitateľky si vyžadujú určite väčšiu pozornosť, než sa im venovať iba v jednej sekcii alebo rubrike," vysvetľuje Dubec rozhodnutie sa výrobou nového webu. "Mamičkovský magazín s pravidelnou periodicitou tu chýba."



Od Divy sa má nová služba odlišovať nielen zameraním, ale aj charakterom. Nepôjde o čistý lifestyle a oddychové čítanie, ako v prípade prvého ženského webu. Nový magazín by mal byť odbornejší. "Radi by sme priniesli niečo nové a komplexné," naznačuje Dubec vo všeobecnosti obrysy pripravovaného servera.



Úplne odtrhnúť nový ženský web od Divy napriek tomu Azet neplánuje. Obe služby budú fungovať samostatne, do určitej miery však budú previazané. Nie až do takej miery, ako sú prepojené Wanda.sk a Žena.sk spoločnosti Centrum Holdings.



V návštevnosti má Azet veľké ambície. "Podobne ako pri ostatných projektoch sa chceme stať lídrom v danom segmente," avizuje šéf portálu. Napriek veľkému priestoru, ktorý Dubec v oblasti vidí, nebude Azet celkom bez konkurencie. Okrem Žena.sk Centrumu, ktorá má snahu písať aj pre matky, je na slovenskom internete dobre známa napríklad značka Rodinka.sk. Tá má v súčasnosti podľa AIMmonitora okolo 120-tisíc reálnych užívateľov mesačne.

 




Zverejnené 23. júla:

Azet chystá nový projekt. Opäť web pre ženy

Najbližšia produktová novinka najnavštevovanejšieho portálu Azet.sk sa bude prihovárať opäť ženám. Po lifestylovom magazíne Diva.sk pripravuje portálový líder nový web orientovaný prioritne na čitateľky. Azet tento úmysel oznámil v stredajšej tlačovej správe.

O termíne spustenia pripravovanej služby najnavštevovanejší slovenský web zatiaľ konkrétne nehovorí. Marketingový manažér Azetu Filip Švaňa avizuje iba toľko, že spustenie príde "čoskoro".

Na nový projekt má Azet nachystané už aj domény. Zaregistrované má podľa webu Slovenskedomeny.sk napríklad adresy žienka.sk alebo mamina.sk. Na druhej z nich už niekoľko dní zobrazuje uvítací splash screen s avízom, že služba sa pripravuje.



O novom webe pre ženy hovorí Azet v náznakoch opatrne už niekoľko týždňov. Prvý raz jeho prípravu nadškrtol na júnovej konferencii Marketingový manažment obchodný riaditeľ Azet Marek Václavík. Predbežne tvrdil, že projekt by mohol byť spustený už od začiatku júla.

Po uvedení novej ženskej služby sa Azet ocitne v podobnom rozpoložení ako jeden z jeho hlavných konkurentov, portálová skupina Centrum Holdings. Tá má od spojenia značiek Atlas a Centrum k dispozícii takisto dva ženské weby: Žena.sk a Wanda.sk. Oba prešli na jar redizajnom. Wandu Centrum profiluje ako službu pre mladšie čitateľky, Žena by za mala byť určená starším ženám s rodinou. Viac informácií o Žena.sk a Wanda.sk.

Do nového projektu pre dámy sa Azet púšťa takmer na deň presne po roku od predchádzajúcich podobných aktivít. Začiatkom augusta 2008 portál spustil svoj prvý ženský web Diva.sk. Z neho mu v priebehu niekoľkých mesiacov vyrástol líder v segmente. Viac informácií o Diva.sk.

Správu budeme aktualizovať. Mediálne.sk zisťuje v Azete podrobnosti o novom ženskom webe.