ComicSans je Neue

Správa, ktorá otrasie nejednou prezentáciou a pre niektorých aj samotným stvárnením „toho správneho“ fontu pre váš biznis. Nový Comic Sans je tu. Volá sa nový (ha-ha-ha), teda Neue a v skutočnosti vyzerá vlastne dosť dobre. Vďačíme zaň Craigovi Rozynskimu, ktorý ho vytvoril a dokonca na limitovaný čas umožnil sťahovať zadarmo. Na čo ešte čakáte?

Audi R8 predbehlo svoju reklamu. Doslova

Svet internetu zúri. A môže za to fatálny bug

A teraz na vážnejšiu nôtu: bežne používané SSL bezpečnostné certifikáty pre internetové stránky majú bug, nazývaný aj „krvácajúce srdce“ – Heartbleed Bug. Vďaka nemu napríklad americká NSA (Národná agentúra pre bezpečnosť) dlhodobo vedela zisťovať osobné údaje strategicky zaujímavých osôb. Túto fatálnu chybu v šifrovaní knižnice SSL utajovali, NSA sa podľa informácií Bloombergu rozhodla utajiť existenciu chyby, pretože jej prostredníctvom chcela monitorovať potenciálne hrozby pre bezpečnosť USA či osoby späté s terorizmom, tvrdia zdroje Bloombergu.

Viac sa dočítate na TREND.sk, úplne všetko k téme je priamo na heartbleed.com. Tu je ale potrebné sa vyzbrojiť veľmi dobrou angličtinou a dostatkom časom, pretože stránka spracováva tému naozaj komplexne. Vo všeobecnosti sa odporúča si zmeniť hlavne prístupové údaje do bánk a k e-mailu.

Audi R8 predbehlo svoju reklamu. Doslova

O tom, že reklama na YouTube je dosť efektívny marketingový nástroj, netreba diskutovať. No spôsob, akým efektivitu chápu v Audi, a nápad, ktorým zároveň uviedli na trh nové superšportové R8, je taký skvelý, že to musíte vidieť (a na konci videa zavrieť ústa)!

Byť fér prináša ovocie. A komenty

Férovosť je beh na dlhé trate a zároveň hlavné komunikačné posolstvo aktuálnej kampane O2. Neštandardná zábavka na Facebook page O2 SK – interaktívna flashová hra v poste – zaujala fanúšikov a jej výsledky to len potvrdzujú. Post s hrou dosiahol viac ako 27-tisíc komentárov, z toho 5 800 prvý deň a bez mediálnej podpory. Aktivitu na stránke sa podarilo tak zvýšiť o neuveriteľných 1426 percent! Viac o kampani a jej výsledkoch v exkluzívnej case study na ADMA.sk.

Audi R8 predbehlo svoju reklamu. Doslova

4sqDay + ADMA = stretnutie!

Stretnutie akejkoľvek komunity je vždy udalosť. Stretnutie fanúšikov sociálnej siete je však rozhodne vec hodná podpory – aj preto sme v ADMA hrdým mediálnym partnerom Foursquare Day 2014 (4sqDay). Celosvetový deň Foursquare je opäť 16. apríla a v Bratislave sa stretnutie koná v Ambers Bare. Viac o akcii na oficiálnom evente na Facebooku.


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.

Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk

Audi R8 predbehlo svoju reklamu. Doslova

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)