Google nahradí Android
Príprava nového operačného systému, ktorý by mal nahradiť Android, je podla TheNextWeb v plnom prúde. Jeho meno bude Fuchsia a oproti Androidu je už od svojho základu pripravovaný ako OS pre všetky možné zariadenia, nielen smartfóny a tablety. Čaká nás niečo podobné aj pri applovskom iOS?
Netflix spomaluje
Rozhodne sa nedá povedať, že by sa Netflixu nedarilo, práve naopak. Získal 5,2 milióna nových predplatiteľov, čo je rovnaké číslo ako v období od apríla do júna 2017. Samotná firma a analytici však boli však v raste optimistickejší, čo sa prejavilo na poklese akcii o 14 percent.
Medziročný nárast tržieb o 40 percent na 3,91 miliardy dolárov je naproti tomu rozprávkový. Stratégia tvorby vlastného video obsahu sa stále ukazuje ako najlepšia cesta pre dosahovanie rastu.
Antivírus Avast kupuje slovenský startup INLOOPX
Spoločnosť Avast sa dohodla na kúpe žilinskej vývojárskej firmy INLOOPX. Transakciou Avast získava viac ako stovku odborníkov a technicky povedané prichádza na Slovensko. INLOOPX vznikol v roku 2012 a dnes je globálne fungujúcou softvérovou agentúrou, ktorá získala oficiálnu certifikáciu od Google a Microsoftu. Po prevzatí Avastom sa bude zameriavať na bezpečnosť a ochranu smart domácností a mobilných zariadení.
Apple má problém
Len pred týždňom sme informovali o novom MacBook Pro, ktorý mal dosahovať na svoju veľkosť obrovský výkon. Podľa prvých správ sa však zdá, že základná konfigurácia má výrazný problém dosahovať výsledky, ktoré Apple deklaroval. Spotrebitelia začínajú MacBooky reklamovať.
Dôvodom má byť prehrievanie a funkcia, pri ktorej procesor automaticky znižuje výkon, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Problémom je, že sa to deje automaticky a nie len pri plnom zaťažení, ale aj v „pokojovom“ režime. Čo by na to povedal Steve...
ADMA o kreativite
V briefe a podkladoch od klienta sú väčšinou len základné informácie o značke, produkte a cieľovej skupine. Pri kreatívnom procese platí – čím viac podkladov máte, tým väčšiu šancu máte vymyslieť „the next big thing“. Zistite ako na kreatívny rešerš na vynovenom ADMAwebe
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)