Ambiciózne Mojeradio.sk zmizlo z internetu

Ambiciózny projekt dvanástich špecializovaných internetových rádií zmizol zo slovenského internetu. Doména Mojeradio.sk hlási nedostupnosť. Nefungovala ani rok.

Rádiá tiež zmizli z ponuky internetového partnera Centrum Holdings na portáli Atlas, zmizli z internetového auditu návštevnosti. Podľa informácií Mediálne.sk fungoval v posledné dni prevádzky iba obmedzený počet staníc.

Podľa bývalého akcionára Martina Lengyela išlo o dlhodobý strategický projekt, stavaný na obdobie piatich rokov a viac. Autori hovorili, že rádiá budujú precízne: jednotlivé hudobné formáty boli vo všetkých dvanástich prípadoch zvolené na základe prieskumov. Každá stanica mala vlastnú identitu vrátane zvukovej grafiky a profesionálne otestovanej hudby. K jednotlivým rádiám vlastní Mojeradio aj licencie na digitálne vysielanie.

Mojeradio.sk je vlastnícky prepojené s terestriálnou stanicou Jemné Melódie. Predsedom predstavenstva spoločnosti Mojeradio je programový riaditeľ Jemných Melódií Tomáš Karpel. Jedným z akcionárov bol aj bývalý generálny riaditeľ rádia Martin Lengyel, ktorý už svoje obchodné podiely v oboch projektoch odpredal. V spoločnosti Mojeradio tak získal 19-percentný podiel Ivan Ikrényi, ktorý je zároveň prostredníctvom firmy Harad jediným spoločníkom držiteľa licencie na prevádzkovanie Jemných Melódií, eseročky Tam Art Productions.

Predseda predstavenstva spoločnosti Mojeradio Tomáš Karpel prisľúbil Mediálne.sk na dnes písomné stanovisko k ďalšiemu osudu projektu.