Internetový denník Aktuálne.sk opäť pripomína, že by tento rok rád zmenil vizáž. Po niekoľkých mesiacoch ticha tému redizajnu otvára v tlačovej správe.
Šéf portálovej spoločnosti Centrum Holdings Igora Kalaš nadškrtáva tému redizajnu v tlačovej správe opatrne. Aktuálne.sk opisuje ako spravodajskú značku s veľkým potenciálom a zaujímavými plánmi. "Je to pre nás kľúčový projekt v segmente on-line spravodajstva a v roku 2009 počítame s jeho výrazným posilňovaním," hovorí. Okrem iného aj s pomocou novej vizáže.
Čo sa samotného redizajnu týka, veľa nového z vyhlásenia nevyplýva. Tlačová správa sa zdržuje sa pri prísľube, že tento rok nová podoba spravodajského webu určite príde. Kedy bude hotová alebo čo na nej bude používateľov čakať, Aktuálne.sk stále tají.
O redizajne Aktuálne jeho prevádzkovateľ prvý raz hovoril začiatkom roka, odvtedy o plánoch nebolo počuť. Podľa pôvodného plánu chcelo Centrum Holdings aktualizovanú podobu spravodajského webu ukázať najneskôr v júni. Viac informácií o redizajne Aktuálne.sk.
Približne v tom istom čase Centrum Holdings prerábalo aj českú verziu internetového denníka. Tá pri príprave na redizajn vychádzala z prieskumov, výzor zmenila radikálne. Viac informácií o redizajne Aktuálne.cz.
Posledný redizajn Absolvovalo Aktuálne v septembri 2007, ako súčasť vtedy ešte samostatného portálu Centrum. Za posledný rok sa na serveri neudiali takmer žiadne zmeny. Viac informácií o predchádzajúcich zmenách na Aktuálne.sk.