Najočakávanejšie dieťa Facebooku je na svete!
To, že sa Markovi a jeho žene Priscille narodila dcéra Max, asi viete, internet z toho šiel zošalieť.
Zábavný je však tento zoznam, ktorý jej rodičia napísali. Keď prescrollujete nižšie (ak máte viac času, možete si to prečítať aj celé), zistíte, že príspevok má okolo milion a pol likeov. Hneď prvý komentár patrí Melinde Gates, podtým pridali svoj Shakira, Richard Branson a tisícky ďalších. Všetky príspevky majú státisíce likov a vítajú to malé stvorenie - hneď vedľa vášho priania, ak sa ho rozhodnete pridať. Je to také zábavné celebritné facebookové oslavovanie, asi ako keď sa narodí dieťa komukoľvek z nás, ale v globálnom meradle :)
Posted by Mark Zuckerberg on Tuesday, December 1, 2015
Volvo v rukách štvorročného
Po sérii šialených testovaní nákladných automobilov Volvo pokračuje v tejto skvelej kampani ďalším videom. Akýkoľvek popis toho, čo bude nasledovať, je zbytočný. Automatické ovládanie trakcie toto dievčatko otestuje excelentne aj samo.
TOP fotky Instagramu za 2015: je vaša medzi nimi?
Napoviem: pravdepodobne nie. Je na nich celkovo jeden muž, veľa žien a mačka. Tá úplne TOP fotka patrí práve zobudenej Taylor Swift a jej mačke, takže výhra bola jasná. Teraz vážne, to len ja mam plný feed umeleckých hipsterčin a ničoho podobného ako toto? Celý zoznam na Mediálne.sk.
RIP Flash, vitaj Animate!
V predošlej správe oslavujeme narodenie, teraz budeme hovoriť o smrti – aj keď zánik Flashu je niečo, na čo sme čakali dlho a oslavujeme to možno ešte viac ako malú Max. Päť rokov po smrti Steve Jobsa sa potvrdili jeho slová, že Flash nemôže prežiť vedľa HTML 5 RIP Flash Professional, vitaj Adobe Animate!
ADMA case study: O2
Ako vyvrcholenie seriálu o digitálnej stratégii sme si nechali skutočnú lahôdku – case study od Elite Solutions pre klienta O2. Case study mapuje päť mesiacov príprav a dva roky realizácie, takže tento článok rozhodne nie je len tak.
Ako odborný garant InternetRulezz 2015 sme robili na Twitteri aj live tweet streaming priamo z konferencie, takže hlboký zdroj zaujímavostí z digitálu nájdete aj tam.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)