Rusko sa doťahuje s Google
Federálna služba pre dozor v oblasti telekomunikácií, informačných technológií a masmédií (Roskomnadzor) obvinila internetové spoločnosti Google a Facebook zo zasahovania do volieb v Rusku, pretože údajne zverejňovali politickú reklamu počas hlasovania. Google tvrdenia popiera a tvrdí, že k ničomu podobnému nedochádzalo. Čo nám to len pripomína...
Záplava Apple noviniek
Takmer tri hodiny dlhé predstavovanie noviniek z Cupertina – videli sme podrobnosti k novým službám Apple TV+ a Apple Arcade, vylepšený iPad a Apple Watch, zakončené úplne novým iPhone 11 a iPhone 11 Pro – „narvali“ v agentúre do dvoch minút geniálneho videa. Má skvelý strih obrazu a zvuk, ide z neho skvelá energia a povie všetko podstatné. Takto sa robí marketing!
Minimalistov prekvapilo, že sa po rokoch Apple vracia k žiarivým farbám, ktoré v časoch prvého iMac a veľkom návrate Steva Jobsa preslávili. Pre parametrových porovnávačov odporúčame zrovnanie špecifikácií iPhone 11 a Pro oproti Google Pixel 3, Samsung Galaxy Note a S10 s Huawei OnePlus 7 pro.
Ako ďaleko došiel Tesla Roadster za rok vo vesmíre?
V roku 2018 najsilnejšia raketa súčasnosti Falcon Heavy doručila do vesmíru figurínu kozmonauta, sediaceho v aute za 100-tisíc dolárov, ktoré predtým patrilo osobne Elonovi Muskovi. Táto správa unikla málokomu, ale TechInsider ešte začiatkom roka hľadal odpoveď na zásadnú otázku: Kde sa auto nachádza dnes?
VW predstavilo zásadný ID.3
Elektromobilita je elektrizujúca téma, naposledy sme v #digitalnytyzden pozreli na Porsche Taycan, ktorý však bude šoférovať len zopár vyvolených. Pre bežný ľud prichádza ID.3, ktorý nemecký VW označilo ako tretí najzásadnejší model vo svojej histórii po Beetle a Golfe. Design je vecou vkusu, ale podľa nás presne trafil správny pomer medzi klasickým konzervatívnym autom a vesmírnou loďou. Dojazd 330 kilometrov a cena pod 30-tisíc eur z neho robia kvalitného kandidáta na prímestské dochádzanie.
ADMA Academy VOL #3
Pred týždňom bolo spustené prihlasovanie do tretieho ročníka ADMA digital marketing academy a na ADMAweb sme pridali článok s popisom workshopových tém, ktoré budúcich študentov čakajú. Využite príležitosť (do)vzdelávať sa v oblasti digitálneho marketingu od kapacít z našich členských agentúr a získajte titul Master of Digital Marketing!
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)