Airbnb nanovo

Pred časom sme písali aj na našom webe o Airbnb. Ani nie mesiac na to tento portál o ubytovaní prichádza s významným rebrandingom, predstavuje nové logo, kompletný redesign stránky a udáva nové smerovanie pre „oveľa viac ako len zdieľanie priestoru na spánok“. Práve túto myšlienku najlepšie symbolizuje nové logo s názvom Bélo a Airbnb ho popisuje ako „universal symbol of belonging“. Naozaj veľmi zaujímavý článok o tomto rebrandingu a silnou ideou za tým všetkým „viditeľným“ nájdete na FastCompany.

Online je miliardový biznis

Online je na vzostupe a štatistiky IAB to len potvrdzujú. Rast výdavkov do online reklamy bol v uplynulom roku na Slovensku tretím najväčším v Európe (+17,3%) – preskočilo nás len Rusko (+26,8 %) a Turecko (+24,3 %). Celková hodnota reklamného trhu v online dosiahla 27,3 miliardy eur, čo je medziročný nárast o takmer 12 %. Prečítajte si komplenú štatistiku na Mediálne.sk

Osvedčený autobazár? Internet

Virálnu videoponuku Buy My Volvo ste už videli. Teraz je tu nová Buy My Barina s ešte o niečo lepším spracovaním. Aj keď námet je vykradnutý, stále je to sranda. Je tu však aj iný zámer – výťažok z predaju Bariny pôjde na charitu Cancer Council Australia. Ak by ste mali záujem, tweetujte ponuky s hashtagom #buymybarina

Online marketéri KONEČNE s novými nástrojmi

16. júl priniesol dve veľké veci pre online marketérov - Google vydal konečne oficiálnu Analytics aplikáciu aj pre iPhony. A Facebook ohlásil implementáciu Ads Managera do svojej natívnej aplikácie, takže reklamu už konečne budete vedieť spravovať aj z mobilného zariadenia. A okrem toho aj Twitter ukázal Tweet Analytics pre organické Tweety, takže konečne stratégia podložená aj dátami. Toto všetko sme tu už dávno mali mať, takže 3x hurá!

Aké by to bolo byť všade doma? Táto stránka má odpoveď

ADMA na vlne SEO

V ADMA si tento mesiac ideme SEO témy, preto sa napríklad dozviete, prečo SEO nie je krátkodobá záležitosť alebo ako môžu špecifické longtail výrazy pomôcť návštevnosti vašej stránky a tým podnikaniu. Nepremeškajte!


Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.

Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk

Aké by to bolo byť všade doma? Táto stránka má odpoveď

Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)