LinkedIn predaný – prečo vlastne?
Minulý týždeň sme priniesli krátku správu o tom, že Microsoft kúpil LinkedIn. Trochu nám toto rozhodnutie nešlo do hlavy a rovnako nie ani TRENDu, ktorý sa pustil do podrobnej analýzy tejto transakcie. Aký má význam investícia za toľké miliardy do sociálnej siete a kde na to Microsoft vezme peniaze? Viac sa dozviete v tomto článku.
Zdroj: TechCrounch.com
Ak máte radi zvláštne veci, tento smartfón je pre vás
iPhonu sa nedá uprieť, že ukázal svetu smerovanie a predurčil vzhľad pre všetky moderné smartfóny. No na druhej strane, v odvetví zavládla dosť nuda. Kde sú tie časy, keď Nokia prichádzala so šialeným designovými modelmi? Napríklad s kvapkovitým tvarom modelu 7600, herným N-Gage alebo úplne nepoužiteľným modelom 888 v tvare (a velkosti!) bežného dámskeho rúžu na pery?
Značka Runcible prichádza so smartfónom, ktorý má kryt z pravého dreva a kruhový tvar. Áno, presne tak, úplne kruhový. Hardware nie je úplná sláva, ale operačný systém bude založený na Androide 5.1.
Viac o tejto netradičke na The Verge.com alebo priamo na portáli Indiegogo, kde si ho viete aj predobjednať. Zatiaľ to ale nevyzerá s Runcible dobre, chýba vyzbierať polovicu peňazí...
Zdroj: cnet.com
Google spúšťa Garáž
Google na Slovensku spustil nový informačno–vzdelávací portál Digitálna Garáž. O projekte sa už čo to popísalo, teraz je však vonku a za seba hovorím, že sa podaril. Veľa informácií o online reklame na jednom mieste a zároveň možnosť overiť si znalosti a získať certifikát? Nepremeškajte šancu naučiť sa niečo nové na digitalnagaraz.com.
Natočte to. Jedenkrát a navždy!
Tiež sa vám páčia reklamy na autá? Tie skvelé zábery na uháňajúce naleštené objekty túžby, prelety kamier, prestrihy na detaily karosérie? Tak po tomto videu z TechCrounch mi zamrzol úsmev na tvári! Blackbird je model auta, na ktoré môže byť v postprodukcii nakľúčované akékoľvek auto bez nutnosti pretáčať už raz natočené zábery. Hej, nesiahajte na reklamy na autá!
Letné chute ADMA
Koncom júna sme sa ešte pred letom rozhodli priniesť #digitalnechutovky, lebo poznáte to – komu sa to chce v lete organizovať :). Kto sa zúčastnil, dozvedel sa, ako na ľudí, ktorí nenávidia reklamu, najnovšie trendy v dizajne webov a mobilných aplikácií a okrem toho sme si strihli aj jednu analýzu – konkrétne o tom, ako sa na Facebooku zmenilo správanie používateľov a stránok od roku 2013. Neúčastníci sa môžu dozvedieť, ako nám chutilo na #ADMAblogu, kde nájdete aj prezentácie.
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA. Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk.
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)