S agresívnou reklamou na webe je to už lepšie, tvrdí AIM

Boj s agresívnou reklamou na webe je na dobrej ceste. Vo svojej poslednej tlačovej správe to tvrdí Asociácia internetových médií (AIM). Dôvodom má byť, že kampaní porušujúcich normy je čoraz menej. Portály, ktoré sa problematických formátov stále držia, sú ochotné svoje prešľapy napraviť.

 

Svoj postoj opiera AIM o októbrové vyhodnotenie nálezov porušujúcich pravidlá pre internetovú reklamu. Uvádza, že podnetov zaznamenala sedem. Z nich bolo po upozornení šesť upravených tak, aby pravidlám vyhovovali.

 

"Teší nás, že k opravám agresívnych reklamných formátov konečne dochádza," reagoval na výsledok predseda Správnej rady AIM Milan Csaplár. Vôľa reklamných agentúr prispôsobiť sa považuje za pozitívny signál. Aj napriek tomu, že dohodnutým pravidlám sa podvoľujú až po upozornení.

 

S agresívnou reklamou na webe je to už lepšie, tvrdí AIM

 

Za zlepšením situácie môže stáť aj zmena, ktorú asociácia avizovala už minulý mesiac. Odporúčania pre internetovú reklamu sa zmenili na Pravidlá. Kto ich nebude rešpektovať, bude mať minimálne na mesiac pozastavené hlasovanie na členskej schôdzi. Viac informácií.

 

Tlačová správa AIM v plnom znení.

 

Pozitívny nález AIM za október potvrdil iba jeden - na spravodajskom serveri Pravda.sk. Problémy na ňom robila kampaň Topvaru na novú fľašu piva Kozel. V banneri podľa asociácie chýbal zatvárací krížik.