Tatra Banka, Všeobecná úverová banka, Česká poisťovňa Slovensko, Renault a Opel v marci obťažovali návštevníkov agresívnymi reklamnými formátmi, ktoré prekrývali text a nedali sa vypnúť alebo prehrávali zvuk bez možnosti jeho zastavenia.
Kreatívy zverejnilo šesť slovenských portálov, najmä Pravda.sk a Zoznam.sk spolu s Cetrumom a spravodajskými servermi Živé.sk a HNonline.sk.
Portály porušili odporúčania pre internetovú reklamu Asociácie internetových médií (AIM). Organizácia o nich informovala včera v každomesačnej správe.
Z osemnástich členov AIM, ktorí sa od nového roka zaviazali samoregulačný dokument dodržiavať, odporúčania porušila celá tretina.
• Zoznam, konkrétne body a ukážky porušenia
Porušenia odporúčaní sleduje AIM od februára, vychádza pri nich z verejnej diskusie a odporúčaní schválených vlani na jeseň. Agresívne formáty monitoruje vo vlastných kapacitách, podnety na prešetrenie však prijíma aj od používateľov.