Web Mediálne.sk už pri svojom reštarte v septembri 2024 obsadil prvé miesto v rebríčku slovenských webov zaradených v kategórii Marketing a médiá. A pozíciu lídra si v oficiálnom meraní návštevnosti IABmonitor udržal každý jeden mesiac. V novembri dokonca dosiahol absolútne rekordy v návštevnosti, čím prekonal nielen svoje vlastné čísla, ale aj všetky štatistiky návštevnosti mediálnych webov na Slovensku za posledné štyri roky.
Pozíciu najnavštevovanejšieho mediálneho portálu na Slovensku si Mediálne.sk potvrdilo aj v januári s návštevnosťou 373-tisíc unikátnych používateľov (RU – Real Users) v domácom a zahraničnom publiku. V rámci domáceho publika ich bolo 361-tisíc.
Januárové čísla Mediálne.sk sú nadštandardné aj v ďalších kategóriách. Počet návštev (Visits) bol takmer 570-tisíc a počet zobrazení stránky (Views) prekročil hranicu 921-tisíc.
Kto ovládol slovenský internet v januári? Pozrite si rebríček najväčších hráčov
Jednoznačný líder vo svojej kategórii
V kategórii Marketing a médiá, kam patrí Mediálne.sk spolu s portálmi Stratégie.sk, Mediaklik.sk a Omédiách.com, si Mediálne.sk udržalo výrazný náskok. Druhý najnavštevovanejší portál Mediaklik.sk si pripísal návštevnosť 181-tisíc unikátnych používateľov, Stratégie.sk zaznamenali necelých 64-tisíc a Omédiách.com uzavrelo január s 22-tisícovou návštevnosťou.
Aj v počte návštev (Visits) a zobrazení stránky (Views) malo Mediálne.sk výrazný náskok. Kým konkurenčné weby dosiahli počty návštev (Visits) v rozmedzí 39- až 275-tisíc, Mediálne.sk si pripísalo takmer 570-tisíc návštev.
V počte zobrazení (Views) je rozdiel ešte väčší. Kým konkurenčné portály sa hýbali v rozmedzí 77- až 706-tisíc, Mediálne.sk si pripísalo viac ako 921-tisíc zobrazení.
Mediálne.sk je jednotkou na trhu v rámci mediálnych webov od svojho reštartu v septembri tohto roka, keď si pripísal 368-tisíc unikátnych používateľov (RU), čo predstavovalo extrémny nárast voči predchádzajúcim mesiacom. Vysoko nadštandardné čísla dosiahol aj v prípade počtu návštev (Visits), ktorý bol takmer 521-tisíc, a tiež v počte zobrazení stránky (Views), ktorý v septembri prekročil 828-tisíc.
Pozíciu lídra si obhájil aj v októbri napriek poklesu návštevnosti. A v novembri dosiahol absolútne rekordy v návštevnosti, čím prekonal nielen svoje vlastné čísla, ale aj všetky štatistiky medzi mediálnymi webmi na Slovensku za posledné štyri roky. Podľa oficiálnych údajov z IABmonitoru navštívilo Mediálne.sk takmer 556-tisíc unikátnych používateľov (Real Users) v domácom aj zahraničnom publiku, pričom v rámci domáceho publika ich bolo viac ako 534-tisíc. Novembrové čísla prekonali rekordy aj v ďalších kategóriách. Počet návštev (Visits) pokoril hranicu jedného milióna a počet zobrazení stránky (Views) sa vyšplhal na takmer 1,58 milióna, čo je pre web zameraný na mediálne a marketingové témy nevídaný úspech.
V decembri si Mediálne.sk potvrdilo pozíciu najnavštevovanejšieho mediálneho portálu na Slovensku s 370-tisíc unikátnymi návštevníkmi. Celkový počet návštev (Visits) prekročil 557-tisíc a počet zobrazení stránky (Views) prekonal hranicu 902-tisíc.
Mediálne.sk si svojich čitateľov získava aktuálnymi správami z mediálneho prostredia, najnovšími informáciami o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, analýzami, rozhovormi či recenziami. Okrem toho pokrýva aj mediálne kauzy a prináša tak unikátny pohľad na dianie v mediálnom svete.
Portál Mediálne.sk patrí do portfólia mediálneho domu News and Media Holding (NMH).