Google má vlastný formulár na to, aby na vás zabudol. Vďaka EÚ
Viete o tom, že sa môžete nechať vymazať z registrov Google? Na svojej stránke s Google uvádza: “Súdny dvor Európskej únie nedávno rozhodol, že určití používatelia môžu požiadať vyhľadávacie nástroje o odstránenie dopytov, ktoré obsahujú ich meno, a môžu tak urobiť v prípade, že príslušné výsledky sú nevhodné, irelevantné alebo už nie sú relevantné, alebo sú neúmerné vzhľadom na účely, na ktoré boli spracované.”
Pre vymazanie z databáz slúži >TENTO< formulár. V rámci EU túto možnosť využilo za prvý deň vyše 12-tisíc žiadateľov. Avšak nezabudnite - kto nie je na Google, akoby neexistoval takmer ani v realite. Takže bacha ;) Viac na TREND.sk.
Dlaha ako zo Star Treku
Zdravotnícke pomôcky sú veľkou výzvou a perfektnou príležitosťou dokázať silu a význam 3D tlače. Tak vznikol aj Osteoid, vytvorený tureckým študentom designu Denizom Karashinom. Ide o kombináciu 3D vytlačenej dlahy a ultrasonickej technológie, ktorá má podľa výskumov významný prínos pri hojení zlomených kostí. Zatiaľ ide len o prototyp, no videli ste niekedy už takú skvelú dlahu?
Zdroj: DK Design
Killing my brain softly… with Facebook
Facebook je pre značky dôležitý, na čom chce pochopiteľne zarobiť. Vinou neustále “prepracovanejších” algoritmov a príchodu plne grafickej Timeline (zobrazovania novinek) však musel vyriešiť závažny problém: ako zobrazovať to naozaj podstatné pre konkrétneho používateľa a zároveň do toho napratať reklamu?
Odpoveď v podobe nového prepočtu Edgerank v praxi spôsobila, že značky komunikujú s fanúšikmi ako keby mali päť rokov – cez mimoriadne jednoduché like / comment / share posty, kde nie je veľmi priestor na posolstvá či budovanie povedomia.
Avšak niekoľko takýchto úspešných “dummy” postov vytvorí taký engagement, že následne nie je zložité pridať čisto produktový post a dosiahnúť dobré čísla zobrazení a interakcií. Dá sa to aj jednoduchšie – zaplať, budeš (krátko) videný. Tému vynikajúco rozoberá Medium.com a onedlho k nej prinesieme aj článok na ADMA.sk.
iBeats by Dr.Cook & Tim Dre
Predstavujem si to asi takto: Tim Cook prišiel za jedným zo svojich Menežéris (aka to-víš-že-to-vybavím) s tým, že už dlho nič Apple nekúpil. A rapperská značka s tučným názvom Beats by Dr. Dre znie presne tak uderground, že by jej odkúpenie určite ešte počas začiatkov startupu v garáži kedysi dávno odobril aj Steve Jobs, nech je mu zem ľahká.
Za 2,6 miliardy dolárov v hotovosti a 400 miliónoch v akciách. Veď nech nežerem. Takže Apple kúpil Beats a keďže je to na celom internete, bude to aj v #digitalnytyzden! Viac k téme napríklad aj na TREND.sk.
Here’s to the next episode. #applebeats
a> pic.twitter.com/GaHy1G84xF
p>— Beats By Dre (@beatsbydre) May 28, 2014
EM3 – ešte mobilnejší mobilný marketing
Wearable Tech, Geotargeting a Internet of Things. Tri termíny a tri trendy, ktoré pohnú budúcnosťou mobilného marketingu a nesmiete ich premeškať! Okrem toho sme pre vás opäť aktualizovali #digitalnyslovnik.
Želám úspešný štart do nového týždňa, čakajú nás veľké veci!
Seriál Digitálny týždeň vzniká v spolupráci s ADMA.
Vychádza každý týždeň v nedeľu na Mediálne.sk a TREND.sk
Prečítajte si staršie vydania seriálu Digitálny týždeň (aj RSS)