• Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Televízor ako vstupná brána k obsahu: Čo sledujeme najradšej a prečo?

Diskusia () Uložit článok Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  1. Medialne.sk
  2. Televízia
11.5. 0:00

Televízor ako vstupná brána k obsahu: Čo sledujeme najradšej a prečo?

Televízia ako vstupná brána k obsahu: Čo sledujeme najradšej a prečo?
Zdroj: Shutterstock
Katarína Hrnčárová
Katarína Hrnčárová

11.5. 0:00 Nová európska štúdia ukazuje zaujímavé zvyklosti divákov.

11.5. 0:00
Katarína Hrnčárová
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať

Súvisiace články

  • Sociálne siete strácajú priazeň: Ktorým hrozí výrazný odchod používateľov?
  • Kde hľadajú Slováci fakty? Televízne spravodajstvo má silného konkurenta
  • Podcast, ktorý ovládol Slovensko: Najpočúvanejším nie je humor, ale politická debata
  • Katastrofálna bilancia: Neuveríte, koľko Slovákov si za rok neprečíta ani jednu knihu
Katarína Hrnčárová
Katarína Hrnčárová
Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP