• Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Markíza stopne pretáčanie reklám. Riaditeľ JOJky hovorí, či zvažuje podobný krok

Diskusia () Uložit článok Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  1. Medialne.sk
  2. Televízia
14.5. 0:00

Markíza stopne pretáčanie reklám. Riaditeľ JOJky hovorí, či zvažuje podobný krok

Konferencia organizovaná týždenníkom TREND na tému “Mediálne trendy 2025” v Bratislave.
Zdroj: EMIL VAŠKO
mediálne.sk
Mediálne

14.5. 0:00 Generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega hovorí, kedy televízia zakáže pretáčania reklám v archíve.

14.5. 0:00
Mediálne
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať

Súvisiace články

  • 6 z 10 Slovákov prešlo na streamovacie služby. Dôvody odhaľuje exkluzívny prieskum
  • Exkluzívny prieskum: Streamovacie služby idú hore, no televízia má silný tromf
  • Markíza prekvapuje: Prezradila veľkú vec, chystá takýto nový seriál
mediálne.sk
Mediálne
Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP