• Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Reklamnú kampaň pre filmový festival vygenerovala umelá inteligencia

Diskusia () Uložit článok Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  1. Medialne.sk
  2. Reklamy
16.8. 2022 13:43

Reklamnú kampaň pre filmový festival vygenerovala umelá inteligencia

Cinematik 2O20, Dom umenia
Zdroj: Marek Szold
  • tasr
    TASR

16.8. 2022 13:43 Reklamná agentúra uvádza, že na odprezentovanie festivalu, ktorý je rovnako ako filmy o emóciách a ich prežívaní, využila niečo, čo emócie nikdy nezažije

16.8. 2022 13:43
TASR
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať

Súvisiace články

  • Pretlaku pomôže so vstupom na český trh agentúra Elite/Monday Lovers
  • Zlý alebo geniálny? Mesto Gdyňa chcelo poukázať na zlé parkovanie, vyrobilo kontroverzný klip
  • Kampaň španielskej vlády použila fotografie žien bez ich vedomia
  • Tetovanie za sendvič zadarmo do konca života? Subway prišiel s nezvyčajnou kampaňou
  • Celosvetové výdavky za reklamu tento rok podľa odhadov vzrastú o 8,4 percenta
  • tasr
    TASR
Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP