Vedieť o každom radare. Dopravný servis je pilierom rádiového biznisu
Zdroj: Profimedia
Kým v minulosti boli niektoré rádiá na vážkach, či mať alebo nemať dopravný servis, dnes ho u nás svorne vysielajú prakticky všetci a dokonca sa spravodajstvom z ciest snažia získavať hlavnú konkurenčnú výhodu. Ukázalo sa totiž, že informácie tohto typu sú v éteri artiklom, ktorý poslucháčov – z ktorých značná časť sú vodiči – zaujíma. Väčšina z nich dopravný servis v éteri skrátka očakáva, svoj podiel na tom môže mať aj trhový líder Expres, ktorý poslucháčov dlhodobo vychováva z pozície „dopravného rádia“. Atraktivitu informácií z premávky zvyšuje, že sú pre poslucháčov aj cestou k vlastnému zvýhodneniu: na ušetrenie času, prípadne peňazí za pokutu. Niet sa čo čudovať, že stanice preto na rozvoji dopravných informácií pracujú a že ide zároveň o tvrdý súboj.