• Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Slovenský mediálny trh pod tlakom: Odborníci hovoria o budúcnosti televízie, reklamy a dát

Diskusia () Uložit článok Zdieľať na Facebooku Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
  1. Medialne.sk
  2. Marketing
22.11. 2024 0:00

Slovenský mediálny trh pod tlakom: Odborníci hovoria o budúcnosti televízie, reklamy a dát

Na konferencii Marketing Rulezz v paneli TREND Masterclass diskutovali predstavitelia  najvýznamnejších subjektov na mediálnom trhu – Martin Heržo z TV JOJ, Michal Teplica z News and Media Holding (NMH), Dana Jánošová z BILLA Slovensko, Ján Havelka z Group M či expert na mediálne prieskumy Ivan Šimek.
Zdroj: TREND
  • Katarína Hrnčárová
    Katarína Hrnčárová

22.11. 2024 0:00 Slovenský mediálny trh sa ocitá na križovatke, kde globálne streamovacie služby narúšajú zaužívané mediálne stratégie.

22.11. 2024 0:00
Katarína Hrnčárová
Zdieľať na Facebooku
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať
  • Katarína Hrnčárová
    Katarína Hrnčárová
Sledovať TREND na Facebooku Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP