• Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Porovnávacie spoty Lidlu sú neetické. Bilbordy a letáky mu prešli

Diskusia () Uložit článok Zdieľať na Facebooku Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
  1. Medialne.sk
  2. Marketing
15.11. 2017 14:44

Porovnávacie spoty Lidlu sú neetické. Bilbordy a letáky mu prešli

Porovnávacie spoty Lidlu sú neetické. Bilbordy a letáky mu prešli - Reťazec zohľadní výhrady Rady pre reklamu a upraví kampaň v televízii
Zdroj: Lidl

15.11. 2017 14:44 Televízne a rozhlasové spoty diskontu Lidl, v ktorých porovnáva ceny potravín vlastných privátnych značiek s konkurenčnými „značkovými“ výrobkami, sú neetické. Tú istú kampaň na bilbordoch a papierových letákoch zvládol reťazec v súlade s etickým kódexom reklamnej praxe.

15.11. 2017 14:44
Marek Legéň
Zdieľať na Facebooku
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať

Súvisiace články

  • Ďalšia kampaň Alzy porušila pravidlá, plagát k filmu Únos bol v poriadku
  • Konope na letákoch FaxCopy neprešlo, záložňa Breva to tentoraz zvládla eticky
Sledovať TREND na Facebooku Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP