• Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Pepsi to v kampani skúsi so stovkou 5-sekundových spotov. Aj v televízii

Diskusia () Uložit článok Zdieľať na Facebooku Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
  1. Medialne.sk
  2. Marketing
29.4. 2016 15:44

Pepsi to v kampani skúsi so stovkou 5-sekundových spotov. Aj v televízii

Pepsi to v kampani skúsi so stovkou 5-sekundových spotov. Aj v televízii - Rovnaký koncept použije spoločnosť aj online, konkrétny obsah chce prepojiť so záujmami používateľov
Zdroj: youtube.com

29.4. 2016 15:44 Ako spoločnosť Pepsi avizovala ešte vo februári, s novým komunikačným konceptom stavajúcom na jazyku Emoji chce do leta 2016 ovládnuť väčšinu svojich trhov. V súvislosti s tým vytvorila celú stovku spotov určenú televíziám a internetovým portálom. Okrem „usmievavých“ fliaš však prekvapia ešte jednou vecou – netradičnou dĺžkou. Ani jeden totiž nepresiahne päť sekúnd.

29.4. 2016 15:44
Simona Turková
Zdieľať na Facebooku
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať
Sledovať TREND na Facebooku Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP