• Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Lidl sa sústredí na originálnu online komunikáciu, profil má už aj na TikToku

Diskusia () Uložit článok Zdieľať na Facebooku Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
  1. Medialne.sk
  2. Marketing
27.11. 2023 12:44

Lidl sa sústredí na originálnu online komunikáciu, profil má už aj na TikToku

Lidl, TikTok
Zdroj: Koláž Trend
  • mediálne.sk
    Mediálne

27.11. 2023 12:44 Lidl patrí medzi firemných lídrov spomedzi slovenských firiem na Facebooku, Instagrame aj LinkedIne, na YouTube má dokonca dva profily vrátane Kuchyne Lidla

27.11. 2023 12:44
Mediálne
Zdieľať na Facebooku
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať

Súvisiace články

  • Dunaj, k vaším službám mal najvyššiu sledovanosť, v trhovom podiele prekonal Televízne noviny
  • Mama na prenájom bola lídrom rebríčka, diváci sledovali aj Vraždy v pohorí Maures
  • Mitič: Kampaň Telekomu nemala rozvíriť diskusiu, s nenávistnými prejavmi sa ešte stretneme
  • RTVS odvysiela 14. ročník charitatívneho galavečera Noc nádejí
  • mediálne.sk
    Mediálne
Sledovať TREND na Facebooku Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP