• Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Kaufland ďalej provokuje Lidl. Len naoko, obaja sú z tej istej skupiny

Diskusia () Uložit článok Zdieľať na Facebooku Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
  1. Medialne.sk
  2. Marketing
29.11. 2016 14:06

Kaufland ďalej provokuje Lidl. Len naoko, obaja sú z tej istej skupiny

Kaufland ďalej provokuje Lidl. Len naoko, obaja sú z tej istej skupiny - Nemecký reťazec sa komunikáciou na slovenskom trhu vrhol na zosmiešnenie reťazca z rovnakej skupiny
Zdroj: SITA/Robert Tappert

29.11. 2016 14:06 Obchodný reťazec Kaufland nasadil do vysielania ďalší zo série spotov, v ktorých priamo naráža na obchodnú stratégiu „konkurenčného“ Lidla so špecializovanými týždňami. Párky v sushi či večeru z akciových sladkostí vystriedala opäť podpichujúco ladená reklama, ktorá naráža na „slávne najčerstvejšie oddelenie“. Reálne napätie medzi značkami však nehrozí, oba reťazce majú rovnakého majiteľa Schwarz Gruppe.

29.11. 2016 14:06
Michal Vasko
Zdieľať na Facebooku
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať
Sledovať TREND na Facebooku Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Vyhlásenie o prístupnosti
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP