• Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Disproporcia medzi pozornosťou divákov, čitateľov, poslucháčov a reklamnými výdavkami do médií

Diskusia () Uložit článok Zdieľať na Facebooku Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Kiná
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  • Kvízy
  1. Medialne.sk
  2. Marketing
30.4. 2024 16:05

Disproporcia medzi pozornosťou divákov, čitateľov, poslucháčov a reklamnými výdavkami do médií

Trend konferencia - Mediálne Trendy 2024 Eurovea
Zdroj: ROBO HUBAČ

30.4. 2024 16:05 Aký je podiel reklamných výdavkov smerujúcich do lineárnej televízie vo vyspelých, zaostalých krajinách a na Slovensku

30.4. 2024 16:05
Zdieľať na Facebooku
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať
Sledovať TREND na Facebooku Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP