zatvoriť galériu
Laptop
Najviac majú radi reklamu obyvatelia Číny
Reklamy v printe a online priestore sú najmenej obľúbené. Najviac ľudí si ich však rado užije pred premietaním filmu v k
Blokovanie reklamy si v aktuálnom roku viac priaznivcov nenašlo
Ľudia sú ochotní platiť najmä za obsah internetových televízií
O značkách sa ľudia informujú najmä na internete, potom u rodiny a blízkych
Menej ľudí vyhľadáva viac o značkách v samotných reklamách, na ich weboch či v novinách
Ako reklamu vnímajú ľudia sponzoring, product placement, aj komunikáciu na sociálnych sieťach
Laptop
Veľká štúdia o reklame, značkách a spotrebiteľoch. Pozrite si dáta, ktoré priniesla
Veľká štúdia o reklame, značkách a spotrebiteľoch. Pozrite si dáta, ktoré priniesla
Veľká štúdia o reklame, značkách a spotrebiteľoch. Pozrite si dáta, ktoré priniesla
Veľká štúdia o reklame, značkách a spotrebiteľoch. Pozrite si dáta, ktoré priniesla
O značkách sa ľudia informujú najmä na internete, potom u rodiny a blízkych
Menej ľudí vyhľadáva viac o značkách v samotných reklamách, na ich weboch či v novinách
Ako reklamu vnímajú ľudia sponzoring, product placement, aj komunikáciu na sociálnych sieťach