„Darí sa nám dosahovať vysokého podielu v sledovanosti, vďaka zmene predajnej skupiny na 15 - 69 rokov sme od januára do septembra dosiahli lepšiu afinitu až o desať percent u všetkých cieľových skupín. Zásluhou priaznivej ekonomickej situácie sa nám z 95 percent podarilo vypredať televízny reklamný priestor,“ uviedol obchodný riaditeľ Media Clubu Ladislav Dianiška.

Konkurenčná televízie Nova podľa serveru Mediaguru budúci rok zvýši základný cenník o tri percentá a mierne upraví niektoré koeficienty, čo bude mať za následok celkový priemerný rast o štyri percentá. Za zvýšením stojí ekonomický rast a tiež zvýšenie spotrebiteľského dopytu.

Rovnako ako tento rok bude Media Club zastupovať predaj reklamy pre skupinu Prima ako na televíznych staniciach, v online, tak aj v tlačených časopisoch. Aj naďalej bude tiež zastupovať rozhlasové stanice zo siete Radio United Services, hudobné stanice skupiny Óčko, komediálny stanicu Prima Comedy Central, detský kanál Nickeloden, Mňam TV a po novom aj Mňau TV spoločnosti CE Media. V súčasnosti jedná aj o zastupovaní TV Barrandov.

„Popularite sa u reklamných zadávateľov teší nielen televízna reklama, ale aj online formáty, ktoré v tomto roku v podiele tržieb rástli o desatinu, pričom 60 percent z tohto množstva tvorí videoreklama. Na vzostupe je aj formát HbbTV. Po roku od jeho uvedenia tvorí päťpercentný podiel v tržbách, pričom v budúcom roku plánujeme dosiahnuť desaťpercentný podiel,“ dodal L. Dianiška.

Aj v roku 2017 budú môcť klienti nakúpiť reklamný priestor formou spoločného nákupu na všetkých TV staniciach zastupovaných Media Clubom. V nových obchodných podmienkach zostávajú zachované časové pásma prime-time a off prime-time. Súčasťou obchodnej politiky sú aj motivačné zľavy.