Ako hodnotíte končiaci sa rok 2012 z pohľadu Ta3?

Myslím si, že máme za sebou opätovne úspešný rok. Ešte v minulom roku naštartovala televízia Ta3 sériu zmien, ktoré znamenali rast sledovanosti a reputácie našej spoločnosti. V tomto roku sme vo vylepšeniach pokračovali a dovolím si tvrdiť, že vďaka tomu atraktivita značky Ta3 ako u divákov, tak aj u obchodných partnerov stúpa.

Máme za sebou opätovne aj rok bohatý na množstvo kľúčových udalostí – ako doma tak aj vo svete - a televízia Ta3 nechýbala ani pri jednej z nich. Boli sme pri nich tak ako žiadna iná televízia na Slovensku nemôže byť. Tým mám na mysli naše vysielanie naživo, vďaka ktorému majú naši diváci prehľad o aktuálnych udalostiach v reálnom čase, ako sa dejú. 

Čo považujete za najpozitívnejší moment v roku 2012 a čo naopak nevyšlo podľa vašich predstáv?

Teším sa z viacerých pozitívnych momentov, ktoré boli výsledkom práce a úsilím celého tímu Ta3. Oslávili sme 

Martin Ilavský z Ta3: Snažíme sa posúvať hranice

ďalší – v poradí už jedenásty – rok fungovania televízie Ta3 na slovenskom trhu. Aj keď formát televízie Ta3 istým spôsobom stanovuje cieľovú skupinu divákov, my sa snažíme naše hranice kontinuálne posúvať.

Aj v roku 2012 prešla programová štruktúra viacerými zmenami, tak aby si mohol každý divák nájsť u nás čo potrebuje – informácie zo svojej profesionálnej oblasti, ale aj praktické rady ako bežný občan. Sme celoplošnou televíziou a aktuálne patríme medzi technologicky najmodernejšie spravodajské televízie. Aj to sú aspekty, ktoré – v našom kontexte - rozhodujú o diváckej priazni.

Divákom sme sa aj v tomto roku pripomenuli reklamnou kampaňou, ktorej slogan „Nebezpečne blízko“ asi ani nemôže viac vystihnúť podstatu našej práce. Rovnako tak sme sa rozrástli o niekoľko nových profesionálnych tvárí. Pokračovali sme aj v charitatívnej pomoci v rámci Nadácie Ta3. Ak sme tento rok ako televízia zažili aj menej úspešné momenty, v porovnaní s našimi úspechmi iste strácajú na svojej dôležitosti. 

Aký očakávate vývoj na TV trhu v budúcom roku?

Určite nepoviem nič nové, ak sa bavíme o ekonomickej situácii, ktorá neprospieva ani médiám a ich klientskej základni či už na Slovensku, v Európe, ale aj vo svete. Tento „trend“ bude iste realitou nielen v budúcom roku, ale aj v tých najbližších. Je to však aj situácia, ktorá motivuje, aby sme mali oči stále otvorené, boli inovatívni a našim partnerom ponúkli to, čo potrebujú a inde to nemajú.

Už dnes je ponuka, ktorú klient od Ta3 dostáva, zaujímavejšia, širšia a zároveň odlišná od ponuky iných konkurenčných televízií. Náš spravodajský formát je flexibilnejší na adresnejšie odovzdanie posolstva svojim zákazníkom.

Náročnejších klientov so špecifickými cieľovými skupinami prioritne združuje naša televízia, a preto aj naše úsilie v budúcom roku podriadime tomu, aby sa ich portfólio rozrástlo a aby Ta3 pre nich bola dôveryhodným partnerom, pokiaľ ide budovanie reputácie ich mena, produktov či služieb.

Pevne verím, že obľúbenosť televízie Ta3 bude rásť aj na strane divákov, ktorým aj v budúcom roku chceme priniesť nové a zaujímavé programové formáty. Naša ambícia je dlhodobo jednoduchá a jasná – byť pre divákov voľbou číslo jeden, pokiaľ ide o top udalosti z domova i zo sveta.

Prečítajte si hodnotenia roka od ľudí z mediálnej a reklamnej v seriáli Mediálni lídri 2012