Pošta pre teba (priemerný počet divákov: 639 tisíc, rating: 14,0 % / share: 36,4 %) sa opäť raz vyšplhala do výšin typickejších skôr pre Markízu než verejnoprávnu Jednotku. Markíza tentokrát potiahla Smotánku (604 / 13,2 / 38,0) do štvrť na deväť, už tradične tak získava najviac divákov až po 20:00.

 

 

 


 

Sobotný prime-time:

Smotánka

Pošta pre teba

 

 

Denné relácie:

Motormagazín

Postav dom, zasaď strom

Peniaze

Škaredá Betty

Na streche


Televízne noviny

Krimi Noviny

Noviny

Správy STV

 


 

 

 

 

Po minulotýždňovom úspechu s mládežníckou komédiou Markíze nevyšlo nasadenie akčného filmu Romeo musí zomrieť (555 / 12,1 / 33,1). TV Joj svojim akčným balíkom žánrovú pestrosť večerných filmov nevylepšila, titul Zorro: Tajomná tvár (282 / 6,2 / 17,6) nedopadol najlepšie, ale v rámci normy.

Jednotka po deviatej nasadila do programovej štruktúry miesto filmu prenos s odovzdávania slovenských filmových cien Slnko v sieti (333 / 7,3 / 22,2). Po silnej Pošte sa aj tomuto eventu podarilo skončiť v nadpriemere Jednotky. Druhým večerným filmom Čierny úsvit (287 / 6,3 / 34,7) sa Markíze podarilo priblížiť aspoň k priemeru televízie, TV Joj ho so snímkou Posledná plavba (117 / 2,5 / 19,9) mierne prekročila.

Repríza posledného vydania show Elán je Elán (179 / 3,9 / 25,9) dopadlo v sobotnom popoludní Markízy vôbec najhoršie zo všetkých doterajších vydaní. Nadštandardne dobre sa darilo Krimi Novinám (244 / 5,3 / 17,0) na Joj, Televízne noviny (901 / 19,7 / 62,9) Markízy si užili podiel nad šesťdesiatkou a reprízové SOS (98 / 2,1 / 7,0) na Jednotke v konkurencii komerčných spravodajstiev stále beznádejne prepadáva.

Markíza (34,6 %) má štyridsiatku v nedohľadne, silnou dvojkou bola Jednotka (23,8 %) a trhovou trojkou sa v sobotu stala TV Joj (17,7 %).

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.