Posledná novinka tohto roku Aha! - Dvaja v tom Markíze nevyšla. Včerajšia časť programu dosiahla podľa informácií Mediálne.sk doposiaľ najnižší trhový podiel 24,7 percenta.
Diváci po jeho začiatku prepínali na Slovácko sa nesúdi na Jednotke a Kutyila s.r.o. na Jojke. Najvyššiu sledovanosť relácia dosiahla v čase, keď konkurencia súbežne vysielala reklamný blok.
Počas vysielania Aha! bola lídrom na trhu Jojka s pôvodnými komediálnymi seriálmi, zo začiatku sa so slovenskou klasikou doťahovala aj Jednotka, Klinika Grace s 15-percentným podielom jej to však následne prekazila.
Aha! - Dvaja v tom zrejme skončí po piatich odvysielaných častiach.
Pokus Markízy o mladý doku-soap v prime-time nevyšiel. Nad priemer televízie sa nevyšplhala ani jedna z doterajších štyroch odvysielaných epizód. Podľa informácií Mediálne.sk sa s formátom pre rok 2009 už neráta.
Relácia sa výrazne menila už po dvoch častiach. Konflikty hlavných predstaviteľov Paviela Rochnyaka a Mária Toráča skončili v rámci príbehu Toráčovým odchodom. Od tretej epizódy ho nahradila playmate Jana Mináriková.
Posledné tohtoročné Aha! odvysiela Markíza budúci pondelok 22. decembra. Potom už nasadzuje sviatočnú štruktúru a od januára pre obchodne slabšie obdobie nahradí niektoré vlastné formáty menej nákladnými akvizíciami. V programovom pláne na druhý januárový týždeň sa už relácia nenachádza, na večerný film nadväzuje priamo Paľba.
Aha! pre Markízu spoločne vyrábajú produkčné spoločnosti Oreo a Piknik Pictures. Formát obsahovo kopíruje americkú šou Simple Life. Viac informácií.
Markíza prisľúbila k budúcnosti relácie stanovisko.