Ako hovorí Jitka Dvořáková, spoluorganizátorka anticeny Sexistický kix, podobne ako v minulých ročníkoch, aj tentoraz ľudia nominovali reklamy malých firiem, ale i veľkých spoločností.

„Medzi nomináciami, ktoré sme prijímali už od apríla, sa objavili tiež komunikačné vizuály verejných inštitúcií, konkrétne Polície SR a Hasičského a záchranného zboru, ako aj politickej strany. Zvýšený počet nominovaných reklám s prvkami násilia sme zaznamenali počas Veľkej noci,“ hodnotí J. Dvořáková.

Aj v tomto roku figuruje medzi nominovanými príspevok v komunikácii na sociálnych sieťach Polície SR. Už minulý rok zverejnila fotografiu, na ktorej bola policajtka v službe zobrazená ako sexuálny objekt.

Tentoraz sa vo svojej komunikácii podľa nominácií verejnosti opäť nevyhla sexizmu, a to fotografiou policajtky doplnenou sporným sprievodným textom príspevku. Sexistickým spôsobom sa na sociálnych sieťach prezentoval aj Hasičský a záchranný zbor, ktorý 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa