Toto „dospelé dieťa“ má možnosť pomôcť skutočným malým deťom na Slovensku, ktoré si samy pomôcť nevedia, avšak pomoc potrebujú.

V rámci 21. ročníka verejnej zbierky Hodina deťom vyjde vo štvrtok do ulíc viac ako 3 300 dobrovoľníkov so žltými pokladnicami a maskotom projektu Hugom.

Samotnú zbierku v uliciach vnímajú organizátori každoročne ako určitý symbol Hodina deťom a jeho kľúčových posolstiev, ktorými sú vzájomná pomoc a spájanie ľudí v prospech detí na Slovensku.

„Naša zbierka je práve o tomto – o dobrovoľníckych tímoch, ktoré každoročne a za každého počasia prinášajú v deň zbierky k ľuďom žlté pokladničky, je o štedrých darcoch, ktorí do týchto pokladničiek prispievajú, lebo im nie je ľahostajný osud druhých a v neposlednom rade je o deťoch, ktoré potrebujú pomoc,“ vraví Ondrej Gallo, riaditeľ Nadácie pre deti Slovenska.

Kampaň pripravovala agentúra Triad Advertising v spolupráci so študentmi marketingu z Univerzity Komenského, produkciu spotu mala na starosti Playground13sk.

Hlavnou tvárou je Sajfa, ktorého 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa