Quatro má retro-kampaň. Spúšťa druhú vlnu

V polovici novembra spustila splátková spoločnosť Quatro patriaca do skupiny Consumer Finance Holding, druhú vlnu svojej zimnej kampane. Popri klasickej komunikácii zameranej na radosť z nakupovania je druhá vlna orientovaná viac na podporu „splátkovania“ ako takého.

Koncept kampane je založený na starých reklamách. V TV beží séria piatich spotov, starých reklám, propagujúcich výrobky, ako sú televízor, práčka, varič, lyže, dokonca aj mobilný telefón. Reklamy sú však náhle prerušené jednoduchým odkazom: Kým na niečo našetríte, tak to zostarne. Urobte si radosť hneď a nakupujte na splátky. Quatro.

Ide o klasickú reklamnú skratku. Keď si na niečo šetríte, kúpite si to až po istom čase. A keď si to konečne kúpite, už to nie je tá radosť z nového, navyše aj ten výrobok medzitým prestal byť nový. Snažíme sa ukázať absurditu tohto javu. Preto ľuďom prostredníctvom starých reklám „predávame“ staré výrobky, keďže na ne možno až teraz našetrili,“ uvádza Peter Ižo, team creative director Wiktor Leo Burnett.

Quatro ako líder v nákupoch na splátky má kompetenciu  podporovať v komunikácii celú kategóriu nákupov na splátky. Kampaň Retro vnímame ako emočne veľmi pekne zabalený racionálny argument,“ uviedla Karin Súlety, riaditeľka marketingu spoločnosti Consumer Finance Holding.

Kampaň prebieha aj v printoch a na citylightoch v obchodných centrách, kde sú opäť staré reklamy prelepené odkazom Quatra. Keďže aj dovolenky sa dajú kúpiť na splátky cez Quatro, súčasťou kampane sú aj postre v cestovných kanceláriách, ktoré však majú upravený slogan.

V týchto dňoch sa realizuje aj ďalšia súčasť kampane - špeciálne POS v predajniach elektroniky.

Quatro patrí do skupiny Consumer Finance Holding patriacej VÚB Banke. Okrem Quatra patria do skupiny aj divízia Triangel, QuatroCar, Slovenské kreditné karty, Slovenská požičovňa a Hypopôžičky.

Vizitka kampane

Názov kampane: Séria Retro

Klient: Consumer Finance Holding

Produkt: Quatro

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

Kreatívny riaditeľ: Peter Ižo, Peter Kačenka

Art director: Igor Majkút

Copywriter: Peter Ižo, Matúš Švirloch

Account director: Milan Sitárik

Mediálna agentúra:  Unimedia

Použité médiá: TV, print, CTL v obchodných centrách, inštalácie v predajniach

Termín nasadenia: november – december  2010

Produkcia televízneho spotu: Leopard Production

Réžia: Igor Majkút, Peter Ižo